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Grüße an alle Südtiroler


Werner Amort

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logisch,wos hosch du gmuant! weart pneumatisch mitn auspuffdruck aungsteuert! genials toal! kon me mit den roatn schraufn verstelln! i honnse ba 7000 ingstellt weil i extrem hohe steuerzeiten gmocht honn! du hosch gsog sst zylinder drahnt häacher?

vieleicht original wia der gwedn isch schun(11500) ober i honnen af 13000!

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:love: :love: :love:

i glab i muis amol ultn fohrn des gschoss unzischaugn :sabber:

do "polinizei" do im Forum hot an ziehmlich ähnlichn motor

kl1.jpg

lei holt von ausn holbwesg unscheinbohr (Zylinder net gidrahnt und vergaser unterm Sitz) und olles legal eingetrogen (Deitschlond :-D )

er wor übrigens zwoato huier in Stockach

i bin donoch auf der Stroße a weile hinter im hergfohrn mit do Lambretta, schun brutal, sobold er gasgebn hot hosch gsegn wias in motor in rohmen einidruckt :-D

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souwisou,kinns lei kemmen af a zwoa bier! i honn in block ober ollewil asnond weil i muas nou a poor feinheiten mochen :-D!die selbergefräste kupplung isch endlich fertig! iatz konni 20xmit vollascht und voller drehzohl starten! erster hon i dei normale pk xl kupplung mit die storken federn drinnkop,die sell hot noch zwomol starten asou ausgschaug:

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die selbergefräste kupplung ...

:sabber: :sabber:

hosch fotos?

do sein bildo fa der Kuppung vom Polinizei

k2.JPG

k1.JPG

k5.jpg

scheise longson kriag i luscht af an smallframemotor :-D

evtl dr sst normalmontiert vergasa unterm Sitz und curly auspuff odo so

af jednfoll sollat di karre nou stroßntauglich sein, für vor der eisdiele und so

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na nou kuane! hosch die foto gekriag? so hot ba mir no nia a kupplung ausgschaug,netteamol ban aluzirri,noch 2 johr!! leb der nou?

woas do niamet nicht!honn i vor 8 johr in komplettn block mit vespa va uan um 300.000 lire ogekaft :wasntme: !er hot gmuant der isch hin(nochzindung ingstellt gwedn + vieeel za fett gian kop!) :uargh: :uargh:

ps fotos van der kupplung honni nou kuane gmocht! de kupplung van polinzei isch isch sauber gmocht :-D !a deutscher oder?isch de as alu? wenn jo norr hotter speatigschtens noch 3 -4 scheibenechseln schun leichte kerben in korb!de trennt nor niamer so guat! hot der nia probleme kop? ideal war gwedn (gewicht+haltbarkeit)wenner auf die druckstelln stahlinsätze hortglätet hat und nor fertiggefräst! i honn komplettn stahlkorb gfräst! isc holt a bil schwarer honn ober ols freifräsungen gmocht wegen gewicht!,ober mochts glabi ba den motor net so extrem aus!? logisch kreagsch luscht af den dr sst!!! :-D sell isch mit membran+alu+gussbix wia der van den solo, wenn mi net ols teischt!oder? isch die lauffläche ok?kannsch beorbatn und nor um 40 euro hohnen lossn! beorbatn fir stockach??? sischt muasi 2007 alluane mitfohren oder sein do scu südtiroler mitgfohren?

ps bin fa ulten st.ikolaus!

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die gefräßte kupplung obn isch meines wissens schun aus stohl

stockach bin i nou nia mitgfohrn, wissat a net mit wos :-D

i konzentrier mi eha af roller mit de i noch stockach ausifohrn konn :-D

obo wenn i in sst moch donn net so extrem dass i mittfohrn kannat, sondon oanfosch an schian toura

laufbahn war zwor nou top beim sst, obo do kolbn soll net so guat sein bei de dingo

do solo hot schun oanige ringe zerschossn

desswegn tadat i do gearn an bessan kolbn inneschleifn

du obo kannasch du mir bei a por orbatn helfn?

wia gsogg i kimm leider nimma zi werkzeugmaschinen zuidn

zi tian war vorerst, der block auszispindl und oziplanen, di kialrippn rund zu fräsen und in auslossstutzn oschneidn und a flansch zi verschwoaßn, damit i normale auspuffonlogn verbauen konn

und deine Kupplung isch echt krass: :-D

do miasn echt massiv pferde anliegen

dscn2249mi0.jpg

dscn2157do9.jpg

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jo de kupplung noch 2 mol vollstart! wellet unbedingt afn prüfstond weil an drehzohlmesser honn i jo! wegen ps und so!

i denk amol asou wia de olten scauris va stockach!(25 -27 oder a mear? :wasntme: ) wegen dein block kannt ma schu eppas tian! oplanen ausspindeln gang schnell2-3 stunn! konnsch du in vischgau mit frisierte vepsn zar eisdiele fohrn? :grins:

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moch a gsf-dyno messung

sell isch volle geil

oanfoch mit an mp3 player die beschleunigung aufnehnen

ginauer geats mit an speziellen toal wos du beim lichtstrom unschliasch und dir donn a akustiksignal generiert, do 100spezial glab i hot sowos?

obo deine zündung liefert eh koan liachtstrom odo?

na af jedn foll des programm berechnet dir aus der aukustikdatei a leistungskurve

PS werte sein mit vorsicht zu geniesen, obo der drehzohlverlauf stimmt verdammt genau

programm und anleitung gibs do

http://www.germanscooterforum.de/index.php...=42134&st=0

und des mit der eisdiele isch a grund warum i lambretta fohr :grins:

aber ja herr wachtmeister des isch a Serveta lince, spanisches sondermodell extrem seltn de hot den auspuff orginal so kopp, lei undicht ischa, hon dofor a rondstoan derwuschn desswegn sich der so laut :-D

Bearbeitet von Werner Amort
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hoi leitlen! also i war schun dorbei ban a letztor tour! die karre laft iats seit 1500km :sabber: :sabber: uhne problem bis holt af des gonghupfn in drittn gong!

@lukulus: do hosch jo a wahnsinns kiste lafn! frei mi schun drau de amol live zi segn! ajo wos i di frougn gewellt hon ob du zyliköpfe ouplanen kannsch a? war fan an 166er malle!

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@ wenne:

wenn lust hosch, porbier amol in gegenkonus weiterzuziechn stot mit an grodn blech auhern zulossn, wie do af di foto obm..

@ px raser

pocco dio, wert zeit dass sie amol geat, deitschlond aussi wors jo in onfong a lei dr dritte gong.. :-D

@ lukulus..

bisch du des afn bild?

teats es af af baustelln montiern odr bisch mehr werkstott?

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bin nou awian gfohrn

de karre hot obnrum definitv zuaglegg

wear also nixma verändern am Auspuff...

aus an Bogn afn dämpfer zur Staßenmitte hin (mochts leiser)

um awian zi theoretisieren,

i bin mir nou net sicher warum sich des verändert hot

entweder weil im gegenkonus do Stinger fahlt, wegen der damit verbundenen Querschnittsvergrößerung.

obo i denk worscheinlich oanfoch weil di onloge awian meara staudruck hot iaz

durch de 2 Bögen...

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    • An die Elekt(on)iker unter den Zweitaktfans:   Ich hab zwei LED Leuchtketten (geschenkt bekommen ), jeweils mit seinem klobigen Steckernetzteil, sodass ich die nicht nebeneinander in die Steckerleiste krieg.   Eine sacht auf dem Zeddel dies   und die andere das: Den einzigen gemeinsamen Nenner, den ich seh, sind 5V, einmal Uout und einmal Urated, wahrscheinlich die Betriebsspannung, was ja schön zufällig der USB-Spannung entspricht.   Wie kann ich (allenfalls mit Widerständen) den beiden einen USB-Stecker verpassen und so an einem USB-Netzteil betreiben? Bei zusammen 5.5 W reicht ja dann wahrscheinlich jedes kleine 1A-Ding, was noch irgendwo rumfliegt.   Jeht dit?   Danke!
    • Wenn der Jorge sitzen bleibt, dann wird er auch WM.
    • So weiter gings aber leider auch mit Probleme , ich habe mir die Readspeed CDI gekauft weil ich einen festen ZZP habe möchte. Damit springt die Kiste leider nicht an. Mir ist aufgefallen das die Kerze bei relativ hoher Drehzahl funkt aber wenn ich die Bohrmaschine auf die niedrigste Drehzahl stelle gibts keinen Funken mehr. Mit der originalen CDI funkt es ganz normal. Ich hab die Erregerspule mal gemessen, die hat 180ohm, laut GSF Wiki soll die 300ohm haben.   Dann habe ich meine Hardi Pumpe verbaut, und der Vergaser läuft damit leider über, hatte aber auch das originale Schwimmernadelventil drin. Habe jetzt ein 1.8er bestellt ich denke mal das hat dann 1,8mm damit läuft der Vergaser leider immernoch über. Jetzt überlege ich ob die stattdessen lieder diese Benzinpumpe verbauen soll:   https://www.sip-scootershop.com/de/product/benzinpumpe-rms-fuer-vespa-lx-lxv-s-gts-gtv-125-150ccm_PI639861   Hat damit jemand Erfahrung oder eventuell noch eine andere Idee.   Wenigstens hat es heute geklappt das Schwinglager auf der Gabel auszupressen, zumindest mal einen Erfolg:    
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