Zum Inhalt springen
  • Das GSF wandelt Links in Affiliate Links um, um ggf. eine Provision erhalten zu können. Gerne nutzen bitte, danke! Mehr Infos, wie ihr das GSF unterstützen könnt, findet ihr im GSF Support Topic.

Grüße an alle Südtiroler


Werner Amort

Empfohlene Beiträge

moansch do oswald tauschatse gegn die primavera in?

nojo eha woll net?

weil earschnts ischs a PX

zweitens wearts biachl et dobei sein, odo?

und drittns unverbastelt isch wos ondos :-D

übrigens

i hon heinte awian im inventor gspielt

post-7-1165078120.jpg

bremse isch fertig

zumindest virtuell

Scheibe isch von der Grimeca Alt

Bremssattel von Nissin

ist Zwischenteil zwischen Scheibe und Bremstrommel drant mir mein Dreher, sel weart donn in do Trommel verschraubt

lei fürn Bremssattelhalter brauchat i nou jemand der mir des auf a CNC Fräße fräsen kannat...

isch a 10mm Aluplotte

die Tasche muis net unbeding sein

de hon i lei gizeichnet damits wichtiger ausschaug :-D

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

@wenne:

wos mu8asch cnc-fräsn lossn? kenn jemand fa bozn der wos oane hot! der kannts evtl. mochn

@all wichtig: KRIAGAT IATS A PRIMAVERA ET3 FA BERGAMO UM 800?, LAI HOT DE KOANE PAPIERE, ISCH SEL A PROBLEM? KRIAG I DE NET LEICHT WIEDOR?

Bearbeitet von Px Racer2
Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

i brauch is fedrigschte toal obn fa der zeichnung

war a aluplotte

10mm

war holt di Kontur zi fräßn und di lecho zi setzn

Tasche miasat net unbedingt sein

papiere sein net schwierig, sondern unmeglioch wido zi kriagn!

sogmo wenn überhap nixma isch

weder targa no sonstwos

Bearbeitet von Werner Amort
Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

hoi werner,honn iatz schnell de aufnahme in zweitn gong gmocht! isch net unbedingt optimal gwordn!vergasergummi hot a bissl luft gezochn und die zündung miasset i nou a abissl verstelln! ober iatz brobiermer amol wia des ausschaug mit den gsf dyno!?

i schick dir des af deiner e-mail! i stell se iatz a bissl noch und nor muassi noumol aunemmen vor s weisse gold kimmp :-D

nou a poor angaben de du gwellt hosch!

die veps hot an pirelli 3.00 roaf oben und i wieg 78 kg! die vespa wieg glab i bi die 70 kg oder ? nimmsch s gwicht va an normaln spezial,dess woasch du eh besser :-D

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Also hon heint mit den typ amol telefoniert! er isch fa bergamo, di pv isch an et3 und die karroserie isch letscht johr komplett nui gemocht gwordn und nui gspritzt! er tat se mor um 800? gebn! lei sein kuane documente mear! er hot irgnd epps fa radiata gsog, wennse iats radiata isch donn hon i jo kuane schons mear de papiere zu kriagn odor? wenn jo donn ischs schaiße gong wail des war echt a schnäppchen!

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

du luk

i hon deine datei kriag und de hört sich wirklich sexy un :-D

lei isch de ebn im WMA Format

fürn GSF_Dyno brauch i WAV Format!

und i bin net fähig de umziwondel

woas fa enk vielleicht jemand wia sell gang?

und PX Reisar

wenn de radiata isch

nocha isch des scheiße

targa muis holt nou sein

di brauchsch an kaufvertrog mit leschtn vorbesitzta

an estratto cronologico (sebn scheint do leschte besitza au)

a asi/fmi ceritficat (oldtimerstatus) sell dauert 6munat und vorraussetzung isch orginalfarbton und zustond (muisch fotos inschickn) und mitglied bei a asiclub muisch a sein

donoch kollaudo in bozen

di gonze prozedur daurt mindestns a johr

und garantie obs kloppit hosch nia koane

wense hingegn demolita isch hosch sowieso koa chance

sebn isch de offiziell verschrottet und pasta

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Erstelle ein Benutzerkonto oder melde Dich an, um zu kommentieren

Du musst ein Benutzerkonto haben, um einen Kommentar verfassen zu können

Benutzerkonto erstellen

Neues Benutzerkonto für unsere Community erstellen. Es ist einfach!

Neues Benutzerkonto erstellen

Anmelden

Du hast bereits ein Benutzerkonto? Melde Dich hier an.

Jetzt anmelden
  • Wer ist Online   0 Benutzer

    • Keine registrierten Benutzer online.



×
×
  • Neu erstellen...

Wichtige Information