Zum Inhalt springen
  • Das GSF wandelt Links in Affiliate Links um, um ggf. eine Provision erhalten zu können. Gerne nutzen bitte, danke! Mehr Infos, wie ihr das GSF unterstützen könnt, findet ihr im GSF Support Topic.

Grüße an alle Südtiroler

Werner Amort

Empfohlene Beiträge

@olle

Braucht epper oanen Getuneten 50er Motor? Isch dr Motor von meiniger Vespa vom Profil. Isch komplett nui aufgebaut wordn, hot erscht 600kilometer drauf. Setup: 133er polini, HP 4 Lüra, Elektronische zündung, 24 dellorto vegaser.

VerhandlungsbasisPreis:500Euro (verhandelbar)

Guas Hansi

warum hansi verkaufst den motor :-D

Hoi,

wos waren a sea Vespa wert?

Der Motor:

Mr2000 Alu neu beschichtet Kolben neu

Pvl Innenläuferzündung

Keihin 38 pwm Flachschiebervergaser (Rennversion)

Zirri kurzer 4. gang

Vollwangenwelle

Eigenbau Wassergekühlter Zylinderkopf (Brennraum austauschbar,da Brennraum und Kühlkörper trennbar)

XL2 Kupplung mit neuen Belägen

Bosch Wasserpumpe

Kühler mit Lüfter von Piaggio

Auspuff Fabrizi Prototyp (war mal für ein 172ccm Motor)

pk Rahmen mit neuen Bitubos

jo woas a dass viel zu tuir isch obr wos wilsch tian? druntor kriagsch jo kuane mear de wos die papiere hot und a no geat! du hosch leicht redn du hosch jo 20 kisctn drhoam stian!

tschuldige obr longsom geat mor des gsuache af di palle!

Bearbeitet von Px Racer2

@ david

tua a poor fotos inni!nor konn i der mear sogn!

alu nr 2 hott nou an gschrauften ausloss oder! glab net dass du denn muansch,eher in nr.3!

und die 3 version alu werd a schu long niamer gmocht ober ummer seiner nou! :-D

geasch iatz vespa fohrn? denn wearsch net welln in ape innitian! :-D

luk

@ david

i will di af kuan foll kritisieren,isch geil dass du a sou a projekt mochn geasch!

ober fir jemand der net woas wos a gemischschraube isch wearts a bissl a herausforderung!

ober kaf denn und moch des! olm preisbedingt :-D

des mr 2000 alu kit(nr.3) hot bolls des nou gebm hot 2.100.000 lire gekostet! :-)

(auspuff-zyli-kurbelw-getriebe-kurzen 4t.-aunsaugst.) ohne vergaser!

honn a amol uan kopp! gebraucht gekreag,um wenig geld! den zylinder bringsch mit viel wissn-mit viel geld und viel verschleiss

af guater spitzenleistung! isch ebm lei a zylinder fir rennen(und a lei wous grodausgeat :-D) isch eben a kurzstreckenzyli!

du hosch gsog nui beschichtet? war schu mol eppas wenn nicasil drin war!

i tat in zylinder olm olm olm gedrahnt montieren! ober wichtig isch dass du s genaue zylindermoss kennsch weil sischt kreagsch kuan brauchbohren kolben! isch e schun kuan gscheider ummer van alu!

honn van internet a por foto ausser! i glab eher olm nou dass du an alu 3 hosch!(foto willsch kuans innitian :-D

)

1 mr

http://www.250kb.de/u/061228/g/aafd14f6.gif

honni van an polini schun mear ausserkoult! miasiti nou a olts foto hobm van den killer :-D

2mr

http://www.250kb.de/u/061228/j/796dbd26.jpg

3mr

http://www.250kb.de/u/061228/j/1bf7f249.jpg

isch van die steuerzeiten holt schun brutal(ohne valve) ober der kompromiss isch ba denn motorensystem holt innzagian!

wos will der verkäufer hobn mit de komponenten? hosch du di möglichkeit denn zylinder erster aunzaschaugen?

weil sischt besteat groses risiko dass du an derhengten scheiss kafsch!

meiner meinung noch gibs iatz bessere und preis leistung holtborkeit bessere lösungen! sst oder ondere, de nicht mear orbat sein in zabauen ! ober du hosch jo in block schun oder?

jedenfolls wenn frogen hosch,konsch lei frogen wenn se guat überdenkt hosch :shit:

luk

Hoi,

danke i die Hilfe des war a kompletto ogstimmpo Motor.

Der wellat ebm von sem 2000 Euro

Fotos krigate heit afnocht

I hon a a ondos Problem mitn Keihin

Der Rinnt ebm van ibolauf ausa und wenn in putzn tui und olls wido zommbau ischa ca. 3 Toge broattruckn und wenne noa nocha Woche wido schaug isch a kloans lackl drunto und er rinnt olba mera und wennin no wido dolleg es isch innen nix dreckig odo voltopft noa hepps wido va vorne un wos kanat sem sein?

Bearbeitet von David15

@ david

nor konsche lei glei innetian de foto!

2000 euro isch sehr viel geld! du woasch ebn net wia der banond isch ! :shit:

kimmp der va germany ,italy oder schluchti?

wenn er 2000 euro will so er mindestenz in kopf ortian kolben oidrahnen und perfekte foto van der laufbaun mochn!

wenner nui beschichtet isch kenn i sell sowisou sofort! di zirri bechichtung isch leicht goldig und voller löcher!

isch ober net tragisch wenn er dicht isch! die meisten zirris hobm so an letzen alu guss dass se oft net dicht sein!(ols löcher)

kurzum risiko ohne ende! ober man muss net olm pech hobm! löcher konn man zuaschwoassn und dornoch nui beschichten!

kostet di (wenn de guate beziehungen hosch) schun 200euro! :-D no seins schun 2200 kurbrlwelle hin 2300 nuier kolben 2400...........etc. ober des woasch jo e! ober ban geld wearts ba dir net fahlen oder? :-D

ps komplett ogstimmp isch a bissl relativ!? wia hoach wohnsch du! 1000m oder hächer?wenn der van der walsch auer kimmp muasch schun ondersch ohstimmen! :-D der zirri isch sehr hoaglig(zündung vergaser kerze!)

sobold a motor mit an gewissn hubraum die gewissn grenzen(steuerzeiten ausloss......)überschreitet nor weart die ohstimmung standart je noch wetter! ba mein rotax honn i ständig 4 verschiedene kerzen ummer! bol a motor mol die gewisse strömungsgeschwindigkeit ereicht geat mit schlechte kerzen sowsou nicht plus s wetter isch wieder a faktor.....

mein tipp: mindestens laufbohnfotos miassn her! um den preis sicher kuan problem!

wenn net schun a poor germanys ban käufer zui sein ! zem spielt geld souwisou kuane rolle!( altro che "geiz isch geil" :-D )

luk

Hoi,

do a Bild van motor:

also wenn der Zirri wirklich soffl lez isch sem richtimo koan i hon schun keart dass die Qualität et söfl guit isch wie de va malossi obo wenn des la so lala isch sem loss is lioba weil des decht ziemlich Geld isch.

Vieln Donk fi deine Hilfe :-D

Bearbeitet von David15

@ david

sou foto aungschaug,zirri 2 wia du gsog hosch!

isch olz darbei wos ban motor hong? auspuff vergaser zündung kopf etc kühler pumpe und etc..wearsch net mitkregn oder?

schaug olszom net sou letz aus! konn der lei sogn dass die zündung je noch typ analog oder digital schun amol 200-300euro kostet

vergaser 200euro auspuff wenns a "fabrizi" isch nor der van 152ccm kit! net grod guat van zirri zylinder ober sell war net s problem!

zylinder und guss sach man ols ban der laufbohn weil die originalbeschichtung van zirri die löcher net zuabringt!

mener meinung noch net nui beschichtet weil zem weart er sondgstrohlt! und der schaug net dernoch aus! sog er soll dir mear fotos schicken van zylinder! mol mindestens aussen ! innen wearter dir in kopf net ortian! und derweil kafnen die deutschen!

isch der verkäufer an ösi? isch grod uaner online gwedn af der südtiroler site!?

block schaug noch germany oder at aus! mikuni und pvl zündung und streben und so!?

hosch kontakt mitn verkäufer?

no sogsch bitte fotos!

gruas luk!

Do san no 2 Bildo:

des wor aso:

er hot a toal fa Zirri ibo Ebay vokaft und er hot gsog dass er no merat oale het und i honin gfrot obba an Zirri MR umma liggn het und noa hota mo de un gibotn.

Wer de wellat krig per Pm seina mail

der hat damit schon einige Ervolge gefeiert

Minusschrauber 2005

Stockach 2006

Marl 2006