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Empfohlene Beiträge

Geschrieben

I honen nimmer gonz in erinnerung, bsunders nit in schluss, weil er uanfoch nit so der brüller wor (wia olle S1 witze)

do huaba bauer hot sich a bissl in kluanen zeach (für die stadtler Zehe :-D ) weagetoun mocht ober a mords tamtam und plärrt umanond. Schließlich mocht er mittn in der nocht in Doktor kemen..

Der schaug sich des oun und schittlt gonz ernst in kopf und frog: Hobm sie ihr testament schun gmocht? Mochens glei in Notar und die engsten verwondten kemen

Do huaba bauer:

Isches den so todernst?

Der doktor wieder gonz ernst: Na sel nit, ober mi wegn so a lappalie kemen mochen zohlet sich jo nia aus. Des muas sich schun auszohln (muant, dass die onderen lai a aufstian sollen..)

Hahaha :-D:-D

Geschrieben

servus leit!

hatt jemand an 136 malossi zylinderkopf ummerliegen

denn er net braucht? dorf a hin sein! gewinde hin oder maggn

in brennraum! rippm sollatn nou olle zui sein!!

luk

Geschrieben
die linke unrtane Rippe hot gimisst in e-startakronz weichn, sischt san olla rippm dron

i gebarn fi 20 euro her do simon hot sem 120 euro volong den zi iboorbatn

ah hon erscht iatz gsechen dass "zylinder" steat!;zylinder

brauch i net, lei in kopf wenn hasch!

120 euro??? :-D wos hotter den zem iberorbetet? vergoldet? :-D

na na weart schu passn,bo!? der isch besser gongen als der FALC oder? :-D

wia laft der iberhaup momentan? fahler gfunden? :-D

i muas souwisou in brennraum zuaschwoasn und nuis layout innedrahnen, wos wilsch lei van kopf ?

der soll af mein selbergebauten

alu zylinder auikemmen( luftgekialt und original stehbolzenobstond)

basis olter alu pinasco 125ccm

meine 54 mm (110er pleuel)

wiseco kolben honne a uan gfunden!

auslossteierung....

oder hosch an "uniberorbateten" billig kopf kuan ummer?

a gonzer nou funtionsfähiger kopf war schod wenn billigs eppas hinigs ummerwar?

luk

Geschrieben

servus

also i suach dringend a 125 vespa OHNE BLINKER für meine frau, modell isch nit so wichtig. Am besten a TS, GT, GTR oder so eppes...

Dokumente sollten holt in regola sein, motor braucht sie nit unbedingt, weil jo eh a 200 px motor innikimp...

also wer wos woas bitte melden...

danke

Geschrieben

Do Simon hot dem die Iboströma in ein und Auloss grfäst, i wor jung und dumm :-D

Wiso dass do Falc et richtig laft honne schun a Vomutung obo i bin mir no et sicho...

Nimmsch du die Aulossteuerung van Rotax?

I het do schun an 136a Malossi kopf der hot ca. 200 km drau, is Kerzngiwinde war perfekt, und er war a erst frisch glasperlgstrolt, fi 20 euro konnschn hobm.

Hosch du vor mit dem Zylinda ba do 50 ccm Callange mit zi tion?

Geschrieben

Na und zwor:

Der Vogasa isch vana Aprilia Red rose 125, in Zylinda hot sem do Simon herginumm fi sein Membranumbau..

Ebm hots die Kopfdichtung gipuzt und noa isch olls Wosso in Vogasa inne girunn und der isch noa ziemlich longe gstonn.

Noa honn i holt in Vogasa mit Vergaserreinigersprax komplett gipuzt

Do wor jeda Düse komplett volla sellan schworzen zeug

Obo sel isch iz olls wido drausn

Obo mir isch gesto augfoll bolle die olte Nodl ungschaug honn dass sich do Toale va do semm ogilöst hobm und i denkmo dass disem no in den Roar san und dass der deswegn viel zi fett wor

Die Düsn missatn zwor kemm sein obo i kimm ebm et ochn weil i onscheinend sogor zi blet bin an 102 Pinaco o zi stimm

i bin iz mit do 105a Düse , wenne die Luft zioch viel leza geat obo die Kerze isch ollm no kasweiss, wenne die 110 Düse inne tiu ischa viel zi fett und kimmp et af drezohl

Geschrieben (bearbeitet)

50 ccm callange war geil mittian!!

woss sein do fir regeln? Bzw motor begrenzungen?

honn mol 50ccm keart nor 100? bo kuan ahnung!

ober i kreaget a olts gstell ohne biachl... wenni irgendwia

zeit find und an fohrer,weil i wellat liaber mechaniker

sein und a 2 bier trinken! :-D

Bearbeitet von lukulus
Geschrieben (bearbeitet)
konn dr a poor polini köpf schenkn wenn wilsch...

o ring. nut konsch dr jo lei einidrahnen und wegnen vrziahn hon i persönlich eigentlich no nia probleme kopf fa wegen wondstärke...

Do Simon hot dem die Iboströma in ein und Auloss grfäst, i wor jung und dumm :-D

Wiso dass do Falc et richtig laft honne schun a Vomutung obo i bin mir no et sicho...

Nimmsch du die Aulossteuerung van Rotax?

I het do schun an 136a Malossi kopf der hot ca. 200 km drau, is Kerzngiwinde war perfekt, und er war a erst frisch glasperlgstrolt, fi 20 euro konnschn hobm.

Hosch du vor mit dem Zylinda ba do 50 ccm Callange mit zi tion?

honn heint bei uan fa die ape tuner 2 za schenken gekreag! :-D

der hot ca 15 geklemmpe 130 polini und a 2 malossis derhuam kopp! :-D:-D

und logisch an berg köpfe! viel lerngeld,und i glab des heart no net auf ,kischt

voll kurbeln....etc

ober... decht danke!

zylinder weart a prototyp,mit viel power( hoffi :-D )

wia muansch 50ccm mit 110 er pleuel???

na na ! 56mm bohrung 54mm hub 110er pleuel: ergib 132,9ccm

auslossteiering isch af rave 2 basis

mol schaugen woss an leistung ausserkimp...!!?

binn derbei a zylinder gussform in sondpressform za entwickeln...

honn in internet super a bauanleitung va alu 2-takt zylindergussform gfunden!

die möglichkeit a form za fräsn honni und s kilo alu feinguss in der

gieserei kostet 10-15 euro! zem kannt man schun mol 5 rohlinge

giasn lossn!

ober ols nou theorie,mol in prototyp mochn nor sig man weiter!!

luk

Bearbeitet von lukulus
Geschrieben (bearbeitet)

17 Zylinda hin zi mochn isch schun a win a Kunst,

Wennne a so nach denk honne eh no et viel hin gimocht :-D

wenn a rohguss vanan Zylinda la um die 20 euro kostit nimme oan

Ba do 50 ccm callange mogsche la max 102 ccm und d 55 mm hobm.

Ajo:

Do falc lot die Zylinda vochromen und mocht des et selbo und diesl beschichtung soll guit sein

Bearbeitet von David15
Geschrieben

55 bohrung isch schun zuviel

ergibt jo 101kommairgndeppas

erlaubt isch hubraumverdoppelung (also 98kommairgndeppas)

do kolbn von a stihl 066 hätte 54er bohrung und passenden kolbenbolzen und dünne ringe und kostet lei 15? obo i woas koan roling wo der innepassat

a 75 polini hot meineserachtens zi wianig fleisch

alternativ kannat man an pk 80 zylinder nemmen und ausbohrn, der hätt donn schian gruße rippn und longhub (kolbn miasatman holt eppas suichn)

zylinda kannatman nocha im zirristyle mochn

also assoziale steuerzeitn 2strömer boostport und 2 durchn kolbn bediente nebenboostports

luk i brauchat bei an 200er lambrettagehäuse a bissl meara fleisch um die überströmer drumumma, kannatman do eppas mochn,

also auschwoaßn und planen

ungefähr so

04072007382-large.jpg

lei net so extrem

mein orginals schaug so aus

93_1.JPG

an guter bezahlung sollats net scheitern :-D

Geschrieben (bearbeitet)

@ david

beschichtung loss lei meine sorge sein :-D

i honn einige guate adressn wo echts nicasil günstig beschichtn

lossn konnsch! gell werner :-D

wegen ar vespa ba denn rennen muass i erscht mitn kolegg reden

ob er a mit innespendiert norr kannt ma driber nochdenken!

war jo geil, net weit aweck... an fohrer wisset i a schun nor kannet

i in der box gemiatlich a poor bier vernichtn und in sprit herrichtn! :-D:-D

sein jo olm 3 leit in team odr? mechaniker,fohrer und...boxenluader odr?? :-D

sein ober schu 2 klassn oder? 49ccm und 99ccm? vergaser und auspuff sein

zem begrenzungen ? war wichtig

@ werner

mein prototyp alu zylinder mit 55 er kolben weart(sollet) a leistungszylinder werden;

net fa denn rennen in sarntol :-D !

sischt isch deine idee guat,

vespazylinder 112er polini umbau (stohllaufbuchse innpressn und

af d= 54 hohnen))

nor mit hub 43xd 54 ergib 98 ccm!

eventuell a 105/110 er pleuel! :-D

hosch a foto va den günstigen 54 stihl kolben?

weart ziemlich kurz sein ...(wegen kippeln)

vespazylinder polini/race 75ccm umbau mit hub 51xd 47 ergib 88,..ccm

gang ober lei wenn man kluans 43mm wellen (oder onders passendes) pleuel innpresst!

oder luftgekühlten kart zylinder verbauen mit klianschten getriebe... grins ;-):wheeeha:

des mit dein block kinnemer mochn,aufschwoasn und planen!

innen somsta hat i schu mol zeit ! mochmer nor aus

isch der sou beschissn za sponnen wia afn foto,oder kimp mir des lei fir?? :wheeeha::-D

luk

Bearbeitet von lukulus
Geschrieben

54mm kolbn schaugat so aus:

d7_2.JPG

kompressionshöhe oas i net

obo do kolbnbolzn passat für a 50er welle

http://cgi.ebay.de/Neuer-Kolben-fuer-Motor...emZ170133967216

gesomtlänge schaug a net gonz letz aus

suppo megnin block meld i mir nouamol sobold i in zylinder do hon :-D

hon grot meine neudn hm-frässtifte von pferd getestet, de wo i beim grohe bestellt hon!

do geat wos! koa vergleich zu den proxxonzeugs

do fräs di durchn grauguss wia durch butter :-D

Geschrieben

kolben isch seitlich zaviel frei! zei isch

s risiko infedern in ausloss zimlich groas,

wennman beorbatet! :-D preis war jo super..

honn a friar die pferd kopp! sell isch

schun guat sell zuig! iatz ober GARANT

(Hoffman)

fräserlen aus hortmetoll ! die semm sein

nou besser preis/leistung! und gnadenlose

stondzeit!

denn und nächsten somsta muas i mit

der band spielen, 20.10 in innichen

"PUP ANGELO" oder sou! koleg hot gsog

sou an indianerbar.... böö :-D

ober dernoch kinnemer des schun mochn!

luk

Geschrieben
beschichtung loss lei meine sorge sein :-D

i honn einige guate adressn wo echts nicasil günstig beschichtn

lossn konnsch! gell werner :-D

hoi luk

hat an aluzylinder, der nui zu beschichten war (polini SST). Wos kostet denn do a nicasilbeschichtung?

danke

Geschrieben

i hon bei kiesler für an 64mm zyinda 100e gizohlt

isch mahle nicasil muisch obo selber entgratn und dauert a holbs johr weil kiesler olm wortet bis a komplett fuire pronto isch...

im technikallgemein gibs a topic mit adressn

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