Zum Inhalt springen
  • Das GSF wandelt Links in Affiliate Links um, um ggf. eine Provision erhalten zu können. Gerne nutzen bitte, danke! Mehr Infos, wie ihr das GSF unterstützen könnt, findet ihr im GSF Support Topic.

Empfohlene Beiträge

Geschrieben

Do sein die Bilder von meiner TV, sou wia i sie oghoult hon vor a poor Jahrlen:

Die Seitenhauben sein a nou derbei, hon lei koane Fotos.

Es oanzige, wos i bis iaz restauriert hon isch die Tankuhr: :-D:-D

Wenn i gonz kurz positiv/negativ bewerten soll:

POSITIV:

I woaß dass sie nit gschtouln isch und i hon in estratto.

Es isch olls O-Lack und sie hot koane greaßern Maggn

Sie hot mi nit narrisch viel gekoschtet

NEGATIV:

Sie isch "demolita" und somit lai mit mords Eier zuazulossn

Es isch a Lambretta und koa Vespa :-D

Motor isch fescht, obr in semm hatt i eh augetun vorn Fohrn

I hon koa Muse, de momentan zu richtn

Geschrieben (bearbeitet)
schian richt de kischte und du fohrsch nix onders mear :-D

Werner, Du gibsch oanfoch nit au, wos? :-D

I wer versuachn, des Projekt in die nägschtn zwoa Johr af die Reihe zu kriagn.

Wohrscheinlich loss i die Kischt oanfoch in Daitschlond af an Kolleg von mir nui zua und reimportier sie nor a holbs Johr spater wieder.

Sollet schun kloppn. Wenn sie draussn ungmeldet wor, konn sie do jo nit demolita sein, denk i amol. Und suscht fohr i de Schlaider holt mit Piefke-Targa. Isch jo a Wurscht. Nor konn i mir an 750er Kawa-Motor inbaun, olls introgn lossn und a Video ins Internet stelln :-D

Wenn i sie do zualossn wollet, wuret i sie magari nui lackiern lossn miaßn und sell stinkt mir. I tat sie lai awian aupoliern und mit O-Lack fohrn.

Bearbeitet von topperharley
Geschrieben

:-D

jo theoretisch geat des net, weil die rohmennummer ebn als demolita auscheint

praktisch miasasch holt schaugn dass de net mitn 100%ig marknschlüssl ungmeldet wearscht tat i sogn

donn miasat dess schhum pass isch ja donn koa Lambretta sondern a lambreta odo so, wenn versteasch

Geschrieben (bearbeitet)

@topper

folls deinige nächschte vespa in D lackiern losch.. sog mir bescheid.. weil i het a an oane zu mochen.. eillt obr net :-D

weil i hon koane luscht widr 700euro firs lackien auszugebn..

Bearbeitet von vespahansi
Geschrieben (bearbeitet)
@topper

folls deinige nächschte vespa in D lackiern losch.. sog mir bescheid.. weil i het a an oane zu mochen.. eillt obr net :-D

weil i hon koane luscht widr 700euro firs lackien auszugebn..

i glab kaum, dass in daitschlond oaner die kischt fir 480 eier die Kischt gsandelt, ausgebeult und laggiert kriag. Zemm muaß es schun a Kolleg sein oder sou.

ban die pif draussn lossn sie di um den geld jo nit amol in die werkstott inni :-D

@werner

es wert nit gschlochtet :-D

Geschrieben
i glab kaum, dass in daitschlond oaner die kischt fir 480 eier die Kischt gsandelt, ausgebeult und laggiert kriag. Zemm muaß es schun a Kolleg sein oder sou.

ban die pif draussn lossn sie di um den geld jo nit amol in die werkstott inni :-D

Konsch mir an carozziere in BZ odr umgebung empfehlen??? Wenn epper woasch der mir dia vespa fir 500-600 mocht :-D

Geschrieben
lambretta für jungs mit eier

SSL10255.jpg

RG500 motor :-D

rough...rough....(tool time) :-D:-D

auspüffe :-D

4 zylinder 2-takt af drehschiaber oder? foscht 100 hp :-D

honn mol soan motor gasechen af membran umgebaut....

4x 48ps rotax kart zyl mit 4 rave 2 verbaut... gnade ...

der weart ba der qm in der lammyklasse net mit tian terfn wegen fremdgetriebe.. oder..?

luk

Geschrieben

des isch meara so a proletnprojekt von

http://www.lambrettainnovation.co.uk

glab ohnehin netz dass man sowos fohrn konn, somo i hett net die Eier dozua, der motor hot jo damals is RG gstelle schun ziehmlich überfordert, und sooo guat isch is lambrettafohrwer iaz a wido net... :-D

standarmäßig verbaudn de Jungs 250er 2takta crossmotorn in lambrettas

250evo_intro.jpg

sebn konnsch a an fertign Rahmenkit kafn und sell stellat i mir wirklich luschtig vor

so übon Pensa aubn Ducatifohra Tickn :-D

http://www.lambrettainnovation.co.uk/view_page.php?pid=10

de kischte hon i fohrn gsegn

188.jpg

af elba

KRASS :-D

sowos will i a

Geschrieben
Konsch mir an carozziere in BZ odr umgebung empfehlen??? Wenn epper woasch der mir dia vespa fir 500-600 mocht :-D

I kenn koan oanzign guatn Lackierer, der professionell lackiert iberhaup af der Welt.

I hon zwoa Lackierer in insrer Gegend getestet und boade hobm schlompig gorbeitet.

A Kolleg von mir hot die Vespa ban an Harley-Airbrush-Lackierer mochn glossn und wor a koane Qualität.

I konn amol koan von de Vegl empfehln.

Geschrieben

@hansi

mein olter herr mocht sowos ob und on, kostet holt je noch zuastond. ober unter 600 eier geat sicher a nix...

@topper

miaset woll irgendwia gian, wenn du in estratto hosch von der 175 TV. Isch jo a Fohrzuig von historischem interesse..

Wos sog denn di "Diamanti" zu den foll, de solln jo gonz guat sein hon i keart...

ansunsten frog in Vent (0473- 623148) af latsch, der sell mocht des grod bei a ET3 de a demolita isch.. Laut ihm geat des mitn wieder zualossn, wor ersch gestern bei ihm...

Geschrieben (bearbeitet)

Die Diamanti hot gsog: "Konnsch vergessn!"

Es geat lai mehr iber ASI oder FMI und der gonze Kram.

Zem bin i mir seggo zu schian derfir und die Kischt steat derweil guat ba mir in der Grasch.

I hon holt oanfoch koane Luscht, die O-Forb zu versauen, lei weil i sie ban aner Nuiimmatrikulierung guat banonder hobm muaß.

Magari war ihmene der iazige Zuaschtond jo guat genuag, obr wenn i zerscht a holbs Johr ummerpler, bis i endlich zur Obnohme kimm und nor zruggschmissn wer, zem hot dernoch der Prüfer a Zohnluck und dernoch zoag in nou un, weil er meine Zeit verplempert hot, zeccane!!!

I loss des besser amol...

Die Edith moant:

vielleicht moch i des a iber Mailond. Mein T3 Bulli hon i a zem untn zuaglossn, weil i do gmiaßt hatt Collaudo gian. Sou hon i nit gebraucht Collaudo gian, hon Unhängerkupplung, 4 Roafnmoße und Camper olls ingetrogn. Koschtnpunkt zuasätzlich ca. 150 Euro. Sell isches mir wert, wenn i mir nit brauch an Tog freinemmen und in de Wi***er nochrennen.

Geschrieben

topper megning olack mochat i mir koane sorgn

meine Li2 isch weil letzr banond und is hon is certificato sostitutivo kriag ohne probleme...

oanfoch aufpoliern, neue Gummis, Leistn, Kosmetik, und technik und donn vorstellig wearn beim Club.

Geschrieben

erzeil mol wia des "über mailond" so olaft. War oft gonz interessant zu wissen...

ober vom zuastond her terfet der Lammy nicht fahlen, de schaug woll topp aus (eh klor, topp->topper). Und der "sochverständige" weart hoffentl. von der materie a ohnung hoben und kneissen, dass a guter o-lack 1000000 mol besser isch als jede restauration...

Geschrieben

beim voto wohr heint bei verona ban an handla,

hot a schiane restaurierte LIs150 kopp

er hot gsogg wenn koa biachl radiata odo demolita sell isch für ihn koa problem, er hot do a möglichkeit

keine ahnung amol telefoniern. sischt stell in 5 kischtn oin moga lei papiere mochn :-D

Geschrieben

I woaß no nit genau, wia i bei der TV vorgian wer. I wer sie holt oanfoch amol richtn und nor sig i weiter. Magari sein derweil nuie Gsetzer außerkemmen und i konn mir onlain a nuis biachl ausdruckn und die Targa selber schnitzlen :-D

Momentan hobm zwoa Vespa-Projekte Vorrong.

Geschrieben

@werner

tuat mir load, obr i bau do nix o. Die TV bleib wia sie isch momentan.

I hon obr ba meiner SS gwellt es gleiche mochn wia Du. Zwor olm mit 6V, obr derfir an ordntliche Battrie und nit sou an Dreckhaufn. Weil zem a nou die O-Battrie drin wor, hon i sie ausnemmen gwellt, obr sie wor total gschprungen und isch teilweise zerbröckelt.

Nor bin i af a bessere Idee kemmen. Oanfoch an Gipsobdruck von der O-Battrie mochn (Oane Seit) und nor den Obdruck mit ca. 5mm Karosseriekitt oder suscht eppes ausgiassn. Sou mochsch Dir die 4 Seitn und klebsch sie oanfoch af die nuie Battrie drauf. I hons zwor nou nit probiert, obr sollet eigentlich perfekt funzen. Targa-Restauros hon i a af sette Ort gmocht. Men sig koan Unterschied.

Geschrieben

@topper

wos nimschen do für a karosseriemasse? miaset nämlich a a targa flicken. Sein zwor olle nummern no drauf, ober unten und auf der seit fahlt jeweils ziemlich eppes.

ps

bisch dia tag mol afnobet umer um a bierl trinken zu gian und deine strohlkabine onzuschaugen?

Geschrieben

bin ollewail kronk und lieg in bett.

fir die Targa zu richtn hon i a sou an 2-k Klebemasse gnummen. Mit den konn men a Metall klebm, obr fir die Targa isches a supor gongen. Hon von aner guatn Targa in Obdruck mit Karosseriekitt gmocht und nor mit den 2-k Zuig ausgegossn.

Dernoch olls lackiert und guat isch.

Ba mir hot zum Beispiel es holbe B von BZ gfahlt und iaz merkt niament mehr eppes

Geschrieben

also miaset man de bei jedn carozziere kriagn, oder?

also i wear probiern, die gonze targa nui zu mochen. weil wenns guat ausschaug loss is so, nor muas i nit long umerfitzlen, wos bei der orig. targa jo fahlt..

Weils "RI" pickerle kriag man jo, nor pick i sel aui und a schickt klorlack driber und guat isch.

wear i negste woch mol probiern...

ps

guate besserung :-D