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Grüße an alle Südtiroler


Werner Amort

Empfohlene Beiträge

typisch italienische gschicht

du kriagsch jo a sonderzulassung weil dies fohrzeug nach heutigem recht nimmer zulassungsfähig isch, (euro 0 und so)

und laut gsetz miasl olle fohrzeuge mit sonderzulassung ebn olle jor zur revision

ondraseits muis der sonderstatus im biachl vermerkt sein

bei meiner Li2 hon i gonz normal is bickale ins biachl wie wennise normal umgschriebn hett

also bei einer straßenkontrolle net nachvollziehbar

banan umfoll kons probleme gebn klor...

Bearbeitet von Werner Amort
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ober wenn dir der collaudo-mensch a 2 johres pickerle mocht, warsch jo du wieder fein ausn schneider. Des muas jo der sell kontrollieren, oder?

Ober im endeffekt war mir sel iatz liaber, olle johr collaudo zu mochen als irgend an walschen hinterherrennen, damit er mir endlich is fohrzuig umschreib...

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i hn wiedr mol a frog! tat gearn a vespa fir quartermile rennen mochn! und hn frogn gwellt wos eis va dei stuirzeitn holtets:

ausloss:202grad

überströmer und boostport 146grad

setup:

zyli:parabellum (140ccm)

getr:27

verg:38-er dell'orto

auspuff:125-er aprilia mx auspuff umschwoasn

odr war vielleicht besser wenn i uanfoch van rotaxzylinder die steuerzeiten nim? weil dr auspuff war extra fir di sem stiuerzeitn gmocht! :-D

ps danke im vouraus fir enkre tipps

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dr konus isch leidr nou guat, i frog dr obr a bissl ummr! vielleicht hot a koleg epes umrliegn!

100 spezial

van koleg der mr2000 hot sou longe stuierzeitn! der parabellum :-D hot original sou wia er a nou isch:

ausloss:170grad

überströmer und boostport:92grad

sem mog i schun nou a bisl aigian! odr? konn man a ausrechnen welle stuierzeitn am bestn warn? odr gibs do irgendwelche richtlinien odr sou? ps danke

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also i hon a hp4 ori. mit zwoa zündgrundplottn. oane isch momentan kompett zerleg. ba dr oan funkt oll, muas lei a nuia lodespual montiert werden.

wort lei bis di vepstronik eintrifft, zun fol verkaf i

@ wenne:

jojo. suach mr uns holt a ondre schlofmöglichkeit (tipoo umkleidekabine.. :-D

zem wöll reisegeschwindigkeit, war i mr a soal richtn miasn.. :-D

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i hn wiedr mol a frog! tat gearn a vespa fir quartermile rennen mochn! und hn frogn gwellt wos eis va dei stuirzeitn holtets:

ausloss:202grad

überströmer und boostport 146grad

setup:

zyli:parabellum (140ccm)

getr:27

verg:38-er dell'orto

auspuff:125-er aprilia mx auspuff umschwoasn

odr war vielleicht besser wenn i uanfoch van rotaxzylinder die steuerzeiten nim? weil dr auspuff war extra fir di sem stiuerzeitn gmocht! :-D

ps danke im vouraus fir enkre tipps

146° ...??? :-D wia kimsch den af zem??

ausloss iberorbatet? welche breite?

i gang a net iber 135° - 195°... wia kimsch denn bitte af 92° überströmer?

folsch gmessn? wo wilsch mitfohren DE oder ITALY..?

luk

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ban 51mm hub sein jo 7grad=1mm (hon i mol keart,obs stimp?)!

nor hon i schnell schnell di schublear gnummen überströmer und ausloss ogmessn und hons ausgerechnet! hn lai kuane blockscholn zu verfügung kop wou der zylinder aigongen war, weil der hot bisl an greasern krogn! :-D

ajo und die 146grad überstrom hon i van mr2000 van koleg ogmessn! hot ollerdings lei a 22-er getribe drin!

wou i mitfohr! woas net! iatz muas i mol schaugn dass de vespa ibrhaup und an stoas geat! :-D

wos tasch mr den empfehln?

bilder van parabellum:

post-22149-1228162068_thumb.jpg

post-22149-1228162340_thumb.jpg

mfg. v0n_patsch

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definitiv "DR cagiva SST".. :-D

1. druck der a gradscheibe aus - learn "genau-messn".. :-D

sprint.motor... :-D i tat mochn :

max 135° überstrom

za max 200° ausloss

75% ausloss (sehnenmoss)

gscheids membran-gscheindn vergaser (min 32mm) - gscheidn brennraum

guatn resoauspuff ( min franz ober kearet mear)

getriebe je noch dem 150m oder 400m sprint mit kurzen 4 ten (DRT)

wenn des gscheid mochsch kannten 28 ps gion!!

gruss luk

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zylinderwohl..?

wieviel leistung sollet denn min aunstian? :-D

oder nou besser...wo liegt dein budgetgrenze..? wos willsch ausgebm..?

isch der parabellum direkt? membran? post a poor fotos fan parabellum... innenleben etc..

mir gfollt der parabellum protomäsig (optisch) besser... leistungsmäsig ober miasset mannen

mol genauer in die händ hobm... :-D

luk

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    • Na dann m1l56, polini (gg oder alu), vmc,  parmakit.. gibt einige möglichkeiten. einzig das budget entscheidet. wenn du jedoch beim 19er gaser bleiben möchtest würde  ich schauen was es aktuell günstig gibt und gut is.
    • Ich habe 2x Parmakit ECV 130 1x Polini 130 mit GS Kolben und MMW Kopf. Parmakit mit 2.56 Fabbri die auch nicht überdurchschnittlich pfeift und den Polini mit 2.54 . Alle recht gleich von der Leistung mit Original 4207 Auspuff und SHB20L Vergaser , der eine Parmakit hat eine ETS Banane mit 30er Krümmer. Blöcke alle gefräst.  Echte 100 km/h kratzen die an und ich würde sie alle mit ca. 10PS einordnen .  Laufen dafür absolut stabil und Vollgasfest. 
    • Ja das hätte ich an meiner auch gerne allerdings noch kein Heck in rot Metallic gefunden.
    • Ich ehrlich gesagt nicht, ich halte das für müßig zu diskutieren    Gab mal ein tolles T-Shirt von Greenpeace: "Earth ist flat, Pigs can fly, And nuclear Power ist safe."
    • Also meine PK XL2 mit elestart auch eine ZGP mit 3 Kabeln und funktioniert auch mit einem HP 4 Polrad .  Vielleicht wäre es auch nicht so schlecht den Kabelast einfach mal zu erneuern die Kabel sind halt nach 30 Jahren am Ende. Pick up kann man ja mit tauschen. Generell würde ich immer Piaggio (Ducati) Teile verwenden , Pick up, CDI z.b  Kabelast gibt es hier im Dienstleistungs Topic. 
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