Zum Inhalt springen
  • Das GSF wandelt Links in Affiliate Links um, um ggf. eine Provision erhalten zu können. Gerne nutzen bitte, danke! Mehr Infos, wie ihr das GSF unterstützen könnt, findet ihr im GSF Support Topic.

Empfohlene Beiträge

Geschrieben

mir net worn leste legislatur sogor in minus (insgesomt obr no net... :-D)

so heit sein di 40/45W bilux fir dr originaln et3 scheinwerferfossung kemmen + poor kloanigkeitn..#

geat schun weiter ollaweil...

@wenne ibrleg ollaweil batterie odr net. geat ba di batterietroppln is liacht ibr dr zündung odr battrie? i glab stondliacht battrie und rest net odr? hot battrie nochteile außer mehr aufwond ban kabellegn? vespatronik regler hot jo an nschluss zun lodn...

Geschrieben (bearbeitet)

batterie brauchsch eigentlich net außer du willsch dzm montiern odo handy lodn unterwegs

i hons so

post-7-1165302166_thumb.jpg

ungschlossn

Licht af 3 sebn hosch wechselsponnung und olm Licht a wenn die Batterie laar odo hin isch

in rescht mit Hupe Blinka Bremslicht af die Batterie und Batterie af B, klor

hupe warsch du a schnarre hobn sell muisch af 3 hengen odo unton beinschild a autohupe montiern und af batterie, nocha weartman endlich kherat

a kloane gelbatterie mit 4ah reicht völlig

i hons so gmocht weil meine Lince in kabelbam mit blinka und ollem olls af Gleichstrom ausglegg hot

ban a et3 montierat i koane Batterie sondern oanfoch olls af wechselspannung und passt

ps hosch in liachtscholta gwechslt? :-D

Bearbeitet von Werner Amort
Geschrieben

scholter isch laut unleitung im forum umgebaut und funzt (schun probiert..)

sogor bremliachtscholter hon i oan gfundn.. :-D

i muas no bissl recherchiern ob i wirklich a extrem saubere gleichsponnung fir dr drehzohlonzoage bracuh. zun foll warts so a brückngleichrichter und no bissl glättn woll a tean? odr in extremfoll a poor kloane wiedrauflodbore battrien als puffer...

nor vrzicht i nämlich liabr af a battrie..

mol schaugn..

Geschrieben

juhu, gestern erste runde mitn nuin liacht gedrahnt. traumhoft gegen vorher 45 W vorne... :-D

bremsliacht, hupe ols funkt, konns selbr netglabm.. :-D

lei is kickerritzel geat longsom flötn, scheisse, wiedr motor spoltn.. :-D

Geschrieben (bearbeitet)

hoi buibman

i suichat an hinign Zylinda mit membrankostn drau

brauch lei in membrankostn

am bestn fan a 80a cross odo so

cr80 odo so

ähm jungs

hott jemand wos?

odo is alugehäuse fan an malossi ansauger- PX

odo a an polinis Smallframeansaugstutzen

Bearbeitet von Werner Amort
Geschrieben

jo polini odr nsr, soweit i woas...

hot jemand a ohnung obs gepäckträger für di sf gib de lei untern sitz befestigt werdn und nirgends aufn lack ongean? (wia fir dr px di träger ban sip)

hot jemand sowos zuafällig ibr?

Geschrieben (bearbeitet)
find ich nix davon auf meiner landkarte

hier mal die Strecke berechnet von Bozen nach Altrei...Hier achso geht bei google maps nicht....ja dann so machen wie 100 spezial beschrieben. googlemaps und dort altrei eingeben...

edith sagt noch zu spät... :-D

Bearbeitet von tobe11
Geschrieben

A kolleg va mir verkaaft a Rally 180 mit Targa(worscheinlich radiata) mit zerlegnt Motor. Es Fahlt die Bock (motorseite) und isch PX gobl und PX kotfligl montiert. Folls epper interessiert isch, oanfoch PM an mich :-D

Geschrieben
A kolleg va mir verkaaft a Rally 180 mit Targa(worscheinlich radiata) mit zerlegnt Motor. Es Fahlt die Bock (motorseite) und isch PX gobl und PX kotfligl montiert. Folls epper interessiert isch, oanfoch PM an mich :-D

lei so intersseholber wiaviel willn dein Kolleg vir de Vespa? Glei no a froge kriag man auf a Px gobel in oginalkotfligel aui?

Geschrieben

servus!

jetzt bin ich auch mal wieder hier! wollt mal schaun was hier so los ist?

a jo genau, i hatt a 125 aprila supermoto (mit jolly moto auspuff, 34-er vergaser, und rave isch nochgrüstet und susch holt nou sou sochn wia blinker und sou!)ze verkafn folls jemond interesse hat? lai melden!

mfg. v0n_patsch