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Geschrieben

obwohl, wenn uaner a 49 hot und papiere zum umschreiben suacht, isch sell a preis, der gängig sein werd (leider)

für meine radiata papiere von der 90er sein mr a schun 600 geboten worden...(ober hon sie nat. nit hergeben, hon jo die dazugehörige vespa)

Geschrieben

Hallo, hon gwellt sogn, dass huier 2010 koan Sarnerrennen sein werd..... 2011 isch wieder Termin. Woas i fan Präsident fa di Forvir persönlich.

Man sig sich also in 1,5 Johr af der Piste....

Gruss Stefan (MIF Team JOKERS)

Geschrieben

Sell geat guat!

Meine zwoa Renngeräte stian noch wia vor in der Grasch und wortn afn nägstn Einsotz.

2009 hon i eh schun nit kennt mittian, obr 2011 kling gonz guat.

I glab des isch jo sou, dass die Sarnar olm oan Johr 50cc-Challenge und oan Johr Hillclimbing mochn. Olm obwechselnd.

Und in Winter isch jo es Eisrennen mit die Auto. Drekt zin neidisch wern af de Sarnar. De tian eppes firn Motorsport - puttega!!!

I trink oans af die Sarner! Weiter so!!!

Geschrieben

Hallo, hon gwellt sogn, dass huier 2010 koan Sarnerrennen sein werd..... 2011 isch wieder Termin. Woas i fan Präsident fa di Forvir persönlich.

Man sig sich also in 1,5 Johr af der Piste....

Gruss Stefan (MIF Team JOKERS)

servus,stefan!

i honns geschter van kolegg flüstern keart,dass huier nix isch :-D;-)

isch ober nett sou tragisch , weil es war eh zeitlich za eng gwordn mitn motor.. ;-)

sou hottma wenigschtens bissl mear zeit sich vorzubereiten und schaugn ob der

motor (+ fohrer) eppas konn und a hepp!

honn gestern 2 zylinder gegossn (fir vespa) und do steckt nou zimlich orbat drin...

cazzo binn i letz heint... ;-) bis 3 gegossen und bis 6e :-D:-D

honn gsegen team jokers ba 50 4.plotz und 100cc klasse ebenfolls! bravo! :-D

fohrts a mit fifty laut foto avatar...? wou seits her?

passt mir dass di do ungmeldet hosch, komme bissl info ibrs rennen austauschen :-D

lies schu länger mit , do im forum?

gruss luk ;-)

Geschrieben (bearbeitet)

servus,stefan!

i honns geschter van kolegg flüstern keart,dass huier nix isch :-D;-)

isch ober nett sou tragisch , weil es war eh zeitlich za eng gwordn mitn motor.. ;-)

sou hottma wenigschtens bissl mear zeit sich vorzubereiten und schaugn ob der

motor (+ fohrer) eppas konn und a hepp!

honn gestern 2 zylinder gegossn (fir vespa) und do steckt nou zimlich orbat drin...

cazzo binn i letz heint... ;-) bis 3 gegossen und bis 6e :-D:-D

honn gsegen team jokers ba 50 4.plotz und 100cc klasse ebenfolls! bravo! :-D

fohrts a mit fifty laut foto avatar...? wou seits her?

passt mir dass di do ungmeldet hosch, komme bissl info ibrs rennen austauschen :-D

lies schu länger mit , do im forum?

gruss luk ;-)

Servus, bin lai zuafällig af des Forum gstoassn, bin net so mit Vespas vertraut, obwohl mein Bruader a poor hot. I hon olm mein fifty kopp und ban sem geblieben.

Mir hom bar 2.challenge 2007 as erste mol mitgetun und ba die 50er mit 6 Runden Vorsprung afn 2. gwungen!!!!! Zem worn holt nou a poor Jumps und mehr action....

2009 sein mir 3 gleichn Fohrer ba die frisiertn mitgfohrn, ober a poor Runden vor Schluss isch der Gaskabel gebrochn, nor hobmer 5 Minuten verlorn zu richtn und sein mit 2 Minuten Rückstond nou 4. gwordn.

Fir insern fifty hots koan luftgekialtn 70er Zylinder gebm, nor hon i an Polini wossergekialt derschnittn und olm mit Alu Kialrippen aufschwoassn. In Zylinder hon i nor Mailond oigschickt zun Nickasilbeschichten. Er isch gonz ordentlich gongen, wia af die Videos fa Onboardkamera Jokers af www.forvir.it/html/videos segn konnsch.

Hon net letz gstaunt, wenn die ondern mit 100er Kartzylinder af die Vespelen ungetonzt sein, immerhin hobmer 30ccm wianiger kopp.

Iatz hon i schun so guat wia in negschtn Fifty fertig, mit 125er Crossblock far TM mit 100er Kartzylinder. Iatz hon i Zwongspause ban testn wegnen Schnea in die Felder und konn net guat einstelln ba dei Verhältnisse.

Af jeden foll Respekt fir dein Giassprojekt, woss i iatz so schnell glesn hon scheint des gonz guat zu werden. Hoff du hosch an guatn Partner, der die Schleiforbeitn mocht, isch sicher net so oanfoch.

Servus, Stefan (MIF@Jokers)

PS: Bin aus Montan im Unterlond

Bearbeitet von mif81
Geschrieben

aha... geil

norr gats auf mitt die kart fiftys... :-D

schleiforbeitn? wos muansch...?

drahn ,fräsen isch fir mi kuan problem,wenn sell muansch..CNC a net

bin M-schlosser

gruss luk

ps: wünsch nou guats gelingen mitn kart -conversion..!!

Geschrieben

aha... geil

norr gats auf mitt die kart fiftys... :-D

schleiforbeitn? wos muansch...?

drahn ,fräsen isch fir mi kuan problem,wenn sell muansch..CNC a net

bin M-schlosser

gruss luk

ps: wünsch nou guats gelingen mitn kart -conversion..!!

Aha, als Maschinenschlosser isch des natürlich a klianers Problem :-D

Kartzylinder isch firn fifty die oanzige Lösung, um an 100er zu hobm, also isch nix onders ibrig geblieben, um nit wieder an 30ccm Nochtoal af die Vespelen zu hobm.

Bin zwor koan Maschinenschlosser, mir hobm ober a a nuie Kurbelwell mit verkirztn Hub gmocht. Mein Frog isch, ob du deine Wlln olm härtesch, i hon mi net getraut, weil i Ongscht kopp hon, dass es sie mer verziag und i net die Meglichkeit hon des dernoch zu korrigieren.

I hon mer holt gedenkt, dass a Kurbelwell, dei erster fost 40 PS auskoltn hot, sollet den 100er aso a hebm :-D

Kilometerleistung und die damit verbundene Obnutzung isch jo gleich null, muass jo lai die Tests und as Rennen hebm.

Servus, Stefan

gruss Stefan

Geschrieben

servas tom.

momentan gibts im vinschgau noch ziemlich schnee, vor mitte märz wirds wohl nix werden mit mtb ohne schnee.

na das passt dann schon...und wann blühem die obstbäume bei euch?

event. gibts ne 3-4 tage tour im mai mit dem bike rund herum in südtirol :-D

cu

tom

ps:hoffe dan gibts auch ne "gießerrei-besichtigung" beim luk? :-D

Geschrieben

Aha, als Maschinenschlosser isch des natürlich a klianers Problem :-D

Kartzylinder isch firn fifty die oanzige Lösung, um an 100er zu hobm, also isch nix onders ibrig geblieben, um nit wieder an 30ccm Nochtoal af die Vespelen zu hobm.

Bin zwor koan Maschinenschlosser, mir hobm ober a a nuie Kurbelwell mit verkirztn Hub gmocht. Mein Frog isch, ob du deine Wlln olm härtesch, i hon mi net getraut, weil i Ongscht kopp hon, dass es sie mer verziag und i net die Meglichkeit hon des dernoch zu korrigieren.

I hon mer holt gedenkt, dass a Kurbelwell, dei erster fost 40 PS auskoltn hot, sollet den 100er aso a hebm :-D

Kilometerleistung und die damit verbundene Obnutzung isch jo gleich null, muass jo lai die Tests und as Rennen hebm.

Servus, Stefan

gruss Stefan

aha.. hängt vom grundmaterial ob!!

a zeitlong hobmse ba wettbewerbsmaschinen (Gp) die kurbelwellen

net gehärtet..weil s sell de zeit wosse lei drinn isch net braucht!

des hottmer amol a kolegg gsogg , der in der IBM fohrt!( production racer )

jo ... i woas net wiaviel ahnung du hosch, in kurbelbau...bzw wia du se gmocht

hosch!! du muansch 40 ps af der welle? odr... :-D

generell hepp de welle die leistung vom 100er leicht... wuchtfaktor und

nenndrehzohl spielen zem schu gonz aondre rolle...

der olte iame, denn i honn hott 16000 rpm spitze....je noch auspuff

a bissl mear! qualität vom pleuel ,und nodl-loger isch a sehr wichtig!

honn die yz kurbelwelle vermessen und a nuie mit 46.5 mm hub gedrahnt!

verpresst und ausgrichtet ische und iatz muasse nou afn wuchtbock ai,

und mit wolfram ausgwuchtet! pleuel isch a sehr massivs messerpleuel va IAME!

schaug stabil und guat aus...kostet a n haufn :-D

in zylinder wear i af die geile oldscool drehschiabervariante beteiben mit

asymetrischen steuerzeiten! va der innerotor mittels zohnriam und umlenkung 90° af

der vergaserseite! der iame drehschiaber hott original banklogerseitig in inloss,

bzw-drehschiaberscheibe!

der motor isch Bj 83 und ´leischtet 15ps... eben oldschool!

i wear ober nou überorbatn, steuerzeiten , überströmer , zeitgemäsen boost verpassen,

brennraum etc...

denk dass i denn af min 25ps trmmen konn...obr schaugmer amol!

kolben isch a af heintigen kart stond... honn eigentlich lei denn olten Ac zylinder

als rohling!

testplott adapdter pvc (vor i de scheisse in stohl moch) passt! scheiss lochbild hott

de Yz... ols asymetrisch... :-D

der yz block,fiftiy isch za schenken, und in rest hobm mir 4 van team ins a gesomtlimit va

500 euro gsetzt! 125.- pro mensch! an vergaser honne a nou ummerliegen!

do moll poor fotos:

3qix-73.jpg

3qix-74.jpg

3qix-75.jpg

3qix-76.jpg

hosch fotos va deiner welle..? binn gsponnt!

gruss luk ;-)

Geschrieben (bearbeitet)

Also, i sog der gonz ehrlich, dass i net wirklich an Ohnung hon welches Material mer gnummen hobm.... der Kollege wos es effektiv gmocht hot (Schlosser) hot ols besorgt, i hon mear gsog wia sie zu mochn isch. :-D

Hon nebenhear lai a poor Schnoppschüsse gmocht:

albero1p.jpgalbero2p.jpgalbero3p.jpgalbero4p.jpgalbero5p.jpg

Hon amol net mear gfundn.... Des isch eigentlich as erschte Mol, dass i so eppes probier und hon a poor Schwierigkeitn kopp, mangels Erfahrung. Zum Beispiel wia du sogsch es wuchtn: So a Kurbelwelle konnsch fa mir aus lai statisch wuchtn, weil sie jo ba Kolben in OT oder UT sowieso gonz ondere Zentrifugalkräfte entwickelt. Der Originalhub wor 54mm und i hon nen firn Kartzylinder af 50,5 bringen gmiasst. Ehrlich gsog hobmer net mit Wuchtmaschine gorbeitet, sondern eher mit Augenmoss (i woass, sehr professionell)!!!! :-D

Noch die ersten Motorntests hon i festgstellt, dass der Motor null vibriert, also hobmer net olls verkehrt gmocht.

I hon mer an Motor erwortet, der hoach drahnt und hon amol an fiftyrennauspuff ungepasst, mit ca. der gleichn Länge bis Mitte Gegenkonus wia er ba insern Rennfifty leschts Johr wor. Der sell hot bis 12000 mit Gong drinn gedrahnt.

Ban erstn Test in die Felder hon i ober festgstellt, dass der Motor a brutals Drehmoment fa 5000 bis 7000 Upm hot und ba 10000 isch nor Schluss mit Leistung. :-D

Momentan konn i des Gonze no net richtig einschätzen weil oft lest man fa 18000Upm af die 100er Kart. Nochn erstn Schlaumochn in Netz hon i die Kartzylinder far Italsistem entdeckt mit die gleichn Steierzeitn wia mein cuccuolter Rotax den i montiert hon. Sie gebm die max. Leistung und max. Drehmoment zwischen 11000 und 12000 un, a ba die Drehschiaber. Des sein ober olls Motoren mit Ritzel af der Kurbelwell, ohne Getriebe oder Kupplung, deswegen miassn dei jo foscht fir a broats Drehzohlbond konzepiert sein.

Af jeden Foll passt mer des so gonz guat, weil i jo iatz an 6Gong Motor drun hon mit kloane Obstufungen zwischen die Gänge und zem bring as long ziagn fa di Gäng a net viel, plus heb er länger wenn er wianiger hoach drahnt :-D

Wear demnächst an ondern Auspuff mochn(lossn) und schaugn wos sich ändert. Nor geats fa Neigier afn Prüfstond und i erhoff mer eppes um die 15-18 PS.

Die Steierzeitn miassetn ba 128° Überströmer, 177° Ausloss sein, also nix giftigs fir hoache Umdrehungen, oder, wos moansch du?

PS: Mit 40 Ps moan i die Leischtung dei der 125er Block fa TM als cross auskoltn hott, Pleuel siehe Bild:

motoretmoriginale.jpg

Bearbeitet von mif81
Geschrieben

:-D kart steuerzeiten bis zar Kf2 klasse sein olm zahm,

weil reglementbedingt! denk eher du hosch 120 za 177!

dein problem isch def. der auspuff! hohe steuerzeit hoast

net zwingend hohe leistung bei 15000...

kenn motoren mit 132 za 195 mit 32ps bei 10000 rpm...

und woas kart motoren mit 120 za 185 mit 32ps bei 15000rpm

der auspuff entscheidet, sichr am meisten ba dr drehzohl!

honn zb an auspuff af dr vespa obm der in rotax bis 14000 drahn lott!(wenns net in hertz wea tuat... :-D )

max leistung (momentan nou 30ps af rad) gib er zwor ba 10.800 ob ,

follt obr net glei ob , sondern hott nou reschtbond bis 13000,anstott

total ohzafollen !

ibrleg dr genau wo deine nenndrehzohl setzen willsch... bann an kart

motor bleibet i net af dr drehmomentvariante weil leistung verschenken wearsch!

hängt ober a van fohrer ob...dr scholtfaule hott holt eher liabr,

drehmoment ,und dr scholter eher drehzohl!! ban an 6 gong fuasscholtung

ish meiner meinung der drehzohllostige motor der bessere!

wia gsogg , meine meinung! binn obr schun eher dr drehzohlfeti... :-D

wichtig isch die kurbel vibriert net, nor wearsch net ols folschgmocht hobm!

hosche statisch (faktor % ) afn kolbengwicht gwuchtet? , oder lei sou!

tipp... wenn da in motor aufmochsch,schaug die logersitze af die kurbel-

stümpfe un, bei schlechter wuchtung tuats gearn die sitze drreibm(spuren)

weil nicht gehärtet und daher guat s problem sichtbor!

wia hoach drahnt der iatz...? 8000 un 15000 mocht sich in dr wuchtung

norr sehr bemerkbor..gell ba 8000 geatr schian ruhig und ba 12 konns

do schun gonz ondersch ausschaugn...

obr probieren geat ibr st. .... jedenfolls geils projekt... bravo

frei mi schu die drehschiabscheib zuizafrickeln!

luk

Geschrieben

Du, a wenn i a wian a Leistung verschenk, der Motor geat so recht ordentlich und schliesslich dauert as Rennen iber 3 Stundn und zem waret guat er war net af der Kant berechnet und heb devir um so länger. Af jeden Foll hon i olm nou die Kupplung wos schleift und wort af a nuie. Die Olte isch fa 1988 und isch nimmer af der Heach.

Wos tiazn es fir an Öl in Getriebe/ Kupplung eini. Ban fifty hn i olm lai a 15W40er eini und isch gongen, ba den TM tuat sell gor net. Iatz hon i an eigenes Getriebeöl fir 2-Takter eini (10W14) und geat schun viel besser.

Tschüss, Stefan

Geschrieben (bearbeitet)

ok... isch an argument! :-D

obr wia gsogg...die kolben va getunte 1oo Ac karts

mit 18- 20000rpm heben 4-5 stund vollost! meistens

seins olte iame und rotaxe , weil die semm richtig fett

kühlkörper hobm!

schaugmer mol wos mitn drehzohlkonzept ba ins ausserkimmp,

norr kinnmer vergleichen! zeit eventuell mit auspuff umzarüsten

bleib ins beadnen in de 1.5 johr... :-D

öl: SILKOLENE getriebeöl fir 2t cross, isch a hommeröl!

honn iatz sicher schu 15 cross motoren komplett iberholt..

va 125-500cc .. des isch super...

a in der vespa drin...

boll news hosch , losch moll ´wieder eppas hearn...

gruss luk :-D

ps: wo geaschn eigentlich afn prüfstond..., bei zadra ..

i kenn do ummer lei in sem...

Bearbeitet von lukulus
Geschrieben

Hoi Mif, bin zun foll aus Koltern und tua auf neimorkt orbetn, war net weit aweck.. (mitn amort andreas, wennen kensch..).

So hon ibr di ferien a bissl weiter gmocht. block nuie alusticklen eingepasst, schwoasn glossn und mit koltmetall nochmodelliert. poliert und soweiter hon i demol koan bock mehr kop, so wia iaz wert oanfoch verbaut, stunden sein do net soviele eini gongen..

block wia er 5 johr glegn isch

einpassn alu...

vor schwoasn..

noch schwoasn... (Lp, guate orbeit!!)

beim anpassen...

und fertig... :)

post-2345-1264085726,81_thumb.jpg.jpg]

post-2345-1264085162,67_thumb.jpg

post-2345-1264085331,95_thumb.jpg

post-2345-1264085406,5_thumb.jpg

post-2345-1264085499,84_thumb.jpg

post-2345-1264085605,14_thumb.jpg

post-2345-1264085664,98_thumb.jpg

post-2345-1264085706,97_thumb.jpg

Geschrieben

@ 100 spezial

Wenn in Amort Andreas fa Montan moansch der Hoch- und Tiefbau studiert hot und 34 isch nor isches mein ex Nochbor, ondern kenn i koan. Woas net wo du orbeitesch.... :-D

Bin a viel Koltern, weil meine Freindin a Koltrerin isch.

Iatz zu dein Motor: Hosch du so viel vertrauen zu den "Metollkit", i hett Ongscht dass der sich mit die Vibrationen aufleast, hon ober ehrlich gsog no nia dermit gorbeitet.

An olle:

Man konn sicher irgendwo in Forum nochlesn, ober villeicht sogs es mer, wenn sette Beschleinigungsrennen in inserer Umgebung (bis ca.250 Km) gmocht werdn, ganget gern amol so wos fa gleim betrochtn.

Donk, Stefan

Geschrieben

tat sogn musigobmonn gib lei oan af matan... also redmr schun fan gleichn :)

aha nor kennt man sich vielleicht.. zun foll pm wenn verrotn wilsch wer de freindin isch odr du.. :)

zun koltmetoll.. naja viel isch net drauf, und zun foll isch mr a lei gleich wenns orgeat soviel schadn mochts net, isch eher woach und wuret heachstens zermohln.. trogend odr dichtend isches net, nur passt des schun, onscheinend schmieren sie des ah in die croserüberströmer um in verlauf zu korrigiern..

gruß :-D

Geschrieben

@ 100 spezial

An olle:

Man konn sicher irgendwo in Forum nochlesn, ober villeicht sogs es mer, wenn sette Beschleinigungsrennen in inserer Umgebung (bis ca.250 Km) gmocht werdn, ganget gern amol so wos fa gleim betrochtn.

Donk, Stefan

klor konn idr sell sogn... DE odr IT..?

deitschlond isch gleimste mindelheim... neben münchen!

zem honn i schun 2 mol mitgmocht... :-D

http://www.vesperados.de/

ansonsten binn i trecasali PARMA oi zuschaugn...

isch olm 1 Mai...rennen absolut top... :-D

di elite isch zem! party wia in DE gibs zem obr kuane...

honn mor mol die schwinge ban fifty hinten ungschaug... der wahnsinn...

de hosch nimmer drauf...odr... :-D

luk

Geschrieben (bearbeitet)

klor konn idr sell sogn... DE odr IT..?

deitschlond isch gleimste mindelheim... neben münchen!

zem honn i schun 2 mol mitgmocht... ;-)

http://www.vesperados.de/

ansonsten binn i trecasali PARMA oi zuschaugn...

isch olm 1 Mai...rennen absolut top... :-D

di elite isch zem! party wia in DE gibs zem obr kuane...

honn mor mol die schwinge ban fifty hinten ungschaug... der wahnsinn...

de hosch nimmer drauf...odr... :-D

luk

Dei 2 Rennen waretn wohrscheinlich die Roas wert ;-)

Die Schwinge isch foscht die gleiche gebliebm, hon sie lai verbreatert, weil der Tm Motor as Ritzel weiter draussen hot und zudem hon i in Drehpunkt afn Rohmen in Linie Ritzel/hintere Achse oi gsetzt, somit isch der fifty iatz hinten 5 cm niederer, wos in Schwarpunkt a tiefer setzt. Plus hon i iatz hinten Scheibenbrems :-P

Geplant waret der fifty jo fir hoache Hupf gwesn, ober wia mer olle wissn hobm sie dei ban leschtn Rennen total entfernt und es sein lai mear dei kloan ;-) Buggelen gebliebm ;-)

So wia die Pischt iatz isch, kannet man wieder mitn normaln Fohrwek fohrn, nor tat i mer 10 Kilo Gwicht dersporn. Mir hobm 2006 mitn orig. Fohrwerk wenn die Hupf nou gwesn sein 2 Set Goblen verbogn und der hintere Stossdämpfer isch gschnellt :-D

Links Siegerfoto fifty 50cc 2006, Mitte 2009 und unten provisorisch fir 2011

Siegerfoto_50cc_challenge2007klein.jpg16052009klein.jpgfifi7.jpg

Bin mer sicher, dass dei Troppl bis zun Rennen nou ollerhond Umbautn erlbm weart. Hon olleweil a hydraulische Kupplung (Pumpe+ Geberkolbm in Bestellung) und villeicht bau i a des gonze überschüssige schware Zuig nou o.

2011 muass noch den Gaskabelbruch 2009 wieder gwungen werdn :music: .

Die schnellste Rennrunde hon i beade mol kopp, iatz muass i lai nou schaugn, dass meine Teamkollegn (oaner vor ollem!!!) in Vortog derhoambleibm, statt wieder bis 5e in der fria afn Bauernjugendfest in Montan zu :-D tanken.....

Zudem loss i mer die Option fan leschtjohrigen Motor af an orig. Rohmen offen, weil i net woas, ob sie die Regeln ändern und dei Spezialumbauten verbiatn. Leschts Johr hobm sies jo schun gwellt verbiatn und hobm ersch a Monat vorn Rennen nuie Regeln gmocht, dei sie noch intnsiven Protest fa olle dei schun die Tropplen fertig kopp hobm wieder zruggnummen hobm!!!!

So bin i holt fir olls vorbereitet :-D

Tschüüüü Stefan alias MIF

Fir olle deis interessiert: Start noch 100m lafn ;-) in Klasse modifiziert mit Helmkamera af Lenkstong, leider ohne Musig, hobm sie mer net zuaglossn....

Bearbeitet von mif81
Geschrieben

sell war logisch scheisse...

die regeln ändern 1 monat dervor... :-D

wos terf man evtl. norr nett verändern ... motor

oder telaio?

sette kaas... wenns blead hergeat , kinnemer insere kart

motoren verwerfen....odr...?

sprich die modyfight klasse follt aus...

luk

Geschrieben

sell war logisch scheisse...

die regeln ändern 1 monat dervor... :-D

wos terf man evtl. norr nett verändern ... motor

oder telaio?

sette kaas... wenns blead hergeat , kinnemer insere kart

motoren verwerfen....odr...?

sprich die modyfight klasse follt aus...

luk

Sie hobm die Regel ändern gwellt, weil 2006 sicher 20 Leit in der 1.Hilfe glondet sein.... Nochdem 2009 ober sich koaner ernsthoft verletzt hot, hoff i, sie lossn olls ban Oltn. Viele argumentieren, des sollet a Nostalgierennen bleiben und koan Prototypen-Auflauf, i denk ober, dass des ba ins do die oanzige Zeit isch, wo man sich technisch a wia gian lossn konn, as bestehende Material zur eigenen Sicherheit verbessert und sich offiziell mit ondere messn konn.

In Südtirol isch Thema Motorsport jo sowieso politisch net gearn geduldet und wenn die Sarner schun so an geiln Birgermoaschter hobm, hoff i dass des a wirklich as oanzige ernsthofte Rennen bleib, wo sie net lai olle mit olte originale ciao 3 Stundn die Runde fohrn..... so sig holt i's!

Hot jemand in Südtirol schun amol so eppes ähnliches gmocht? I glab net.... In Deitschlond/ Österreich hon i gsegn brauchts lai an Ocker und a poor Leit mit Iniziative und koaner steat imenen in Weg. Ba ins sperrn sie di boldamol ein weil sich glei oaner belästigt fühlt oder die Grianen sogn die Umwelt weart zerstört. Zun :-D

I loss mi iberroschn wos die Regeln betrifft, sicher konnsch der holt net sein....

Geschrieben

du hosch recht... s risiko des der veronstolter ingeat

isch groas! leider... man dorf jo foscht kuan ball oder

rockfete mochen... uaner muas in servus (unterschrift)

setzen... und der sell isch dron!

honn schu mol drüber nochgedenkt a beschleunigungsrennen

za verunstolten... ober wia du schu gsogg hosch..stoaner in weg,

und wenns blead hergeat, geasch nou loch!! :-D:-D

schaugmer wias sich entwickelt,

gruss luk

Ps: wos gebmse afn Ac rotax firan zündzeitpunkt un?

wos fir kerze fohrsch?

Geschrieben

Gute Frage, isch schun viel, dass i woass, dass es a Rotax isch.... hon olls lai iber Ebay gekaft. Zündzeitpunkt hängt wieder fa Umdrehungsaulegung o. Afn Fiftymotor hon i a PVL Innenrotorzündung kopp mit Zündkurve fa +3 bis -1 Grad zwischen 4000 und 12000 Upm.

Die Motoplat fa mein TM isch schun obm gwesn und i hon koane Daten.

I stell iatz ba mein TM mit 50,5mm Hub di Zündung ohne Gradscheibe ein, erster grob Kolben 2mm vor OT und nor tast i mi zui, olm mit Testfohrt. Mir kimmp fir so find i am Besten in idealn Zündzeitpunkt, olm unter Berücksichtigung fa Kolben- und Kerzenbild.

Do bin i wieder der Gfühlsmensch, weil mit Gradscheib isches mir nia so gongen wia i gwellt hon.

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    • 50 + Lagersitz abgedreht   So steht die Felge genau auf Höhe der Kotflügelkante.
    • Hab mich auch lange mit dem Thema Rally 200 auseinander gesetzt.  Besitze eine restaurierte seit 20 Jahren die ich selbst damals aufgebaut habe, hatte die letzten 20 Jahre sehr viel Spaß damit und war immer ein zuverlässiger Begleiter auf langen Touren,  VWD zwei mal, Alp days öfters usw.  Hab mir jetzt noch eine gelbe o Lack sonnengelbe aus Japan gegönnt, die Woche fertig geworden mit 265 quattrini.  Hat mich gute 16k gekostet bis alles fertig war.   Also wenn du eine seltene Farbe bei der Rally 200 suchst im o Lack die gut da steht, Falze usw. , ein guter Motor drinnen hängt, das ganze auch noch eingetragen ist und fahrfertig ist alles unter 15 k billig.   Du kannst dir schon was restauriertes oder ranziges für unter 10 kaufen , aber wenn du die nach deinen Wünschen mit Motor ausstatten willst, Tüven usw . , dann landest auch wieder bei meinem Betrag.   Daher mein Rat,  spar noch mal 5 und kauf dir was vernünftiges, darunter machst nur Kompromisse die dich später ärgern.    
    • ...du willst eigentlich einen Industrieboden haben, aber dafür nur eine Briefmarke aufs Kuvert kleben.    Mit fällt da nur ne 2k Beschichtung ein.
    • Schlussendlich hat das Amt die Eidesstatt erst akzeptiert, als ich noch eine Ausweiskopie vom Verkäufer dazu gegeben habe.    Und weil sie immer noch davon überzeugt waren, dass irgendwo Papiere existieren müssen, musste ich die Herkunft aus dem Ausland erwähnen. So wie ich gelesen hab werden die Papiere in Spanien ja eingezogen bei einer finalen Abmeldung..so konnte die Dame dann endlich motiviert werden zur Aufbietung zu schreiten. 
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