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Geschrieben

@ werner hon heint schwimmanodl die neue schwimmanodl inin getun di olte wor schworz u eig zimlich ausgescheuert...owo is problem mit ibosaufn gibs olm no... la in wormen zuistond . wennise im oltn zuistond start sem getze tadllos.. jedismo bolise 5 min stinn loss noa musse mit vollgas startn. wene luft ziach sem ibosauftse no mera also mit vollgas und volles inin kickn :thumbsdown:

kon plan wos des isch vlt die T5 kronkheit :crybaby:

Geschrieben (bearbeitet)

jo tui se und loss in spacer weg

Gemischschraube einidranen, wenns nix hilft eventuell megrare ND obo olm schaugn dass im Schiebebetrieb net zi mogo wearsch.

wenn sell nix bring evtl di HLKD gresa mochn (Gressa hoaßt mear luft also megra)

isch beim SI obo extrem schwierig olles, weil sich olles gegenseitig beinflusst

Bearbeitet von Werner Amort
Geschrieben

hon heit vormitto awi probiert und olm no is gleiche.... evtl losse di des amol unschaugn werna oddo?=) bol amo schiens wetto isch nimme a kiste bier mit und kim amo umme :thumbsdown:

Geschrieben (bearbeitet)

passiern tuit nix so

isch holt pled wennse an der ompl ostirb im wormen

sischt konsch schun amo kemmen

düsn hon i holt foscht koane fürn si

Ps zündung passt?

Bearbeitet von Werner Amort
Geschrieben

passn tut ols owo la wen ise ostell und 2 min stian loss iwosauftsemo komplett se tschek i et....u do david hot des a..., zi fohrn ischse suppo und v fein :thumbsdown:

  • 4 Wochen später...
  • 3 Wochen später...
Geschrieben

leb do nou wer? :thumbsdown:

werner tuasch nou awia baschgeln..?

luk

do isch glot a bisl wianig lous.

wia kimsch mitn giaßn vouron luk? isch bold epas am start?

@mathi

wia geaz in prüfstond? :crybaby:

Geschrieben (bearbeitet)

@luk

bilder... :thumbsdown:

die kialrippen hatti endlich fertig (mein lasermonn hot rarn stress kop in summer/herbst...) und der zylinder tat a passen. miaset lei amol probiern ounzuschwoasen bun mein test zylinder. mol schaugen bis wenn i drzua kim.

honn iatz seitn bbg's 30 ps polini wider gfolln an mein polini kriag nor weart des ondere zuig amol bisl worten miasen nou... :crybaby:

@mathi

wiaviel groaß isch denn deine rolle von prüfstond eigentlich? isch dei asugewuchtet a?

Bearbeitet von V5B3T
Geschrieben

40x10 cm, ca. 130 kg und Massenträgheit ca. 2 kg/m²...

So hon leidr wieder wos beim blockschwoassn lossn gmiassn, morgen kimper nor geats weiter.

bin onfongs bei 18 PS gstartet, zum schluss hon i 21 kop, iaz wer i no a bissl heacher setzn (hon erster unter 190 kop) und auspuff oändern... mol schaugn

Geschrieben

umgekeart, schusch kamp i net af 2 kg/m². obr hel isch olm no eher weanig. mess olm in drittn, obwohls in 4. vielleicht a net schlechter war...

rolle isch gwuchtet, hon sie fertiger fa oan fan forum gekaft...

@lechna

jo!

lei is oanzige dass i momentan no lei ibrlichtimpuls mess, weil i die obnohme fa dr rolle direkt no net fertig verkabelt hon..

Geschrieben

umgekeart, schusch kamp i net af 2 kg/m². obr hel isch olm no eher weanig. mess olm in drittn, obwohls in 4. vielleicht a net schlechter war...

rolle isch gwuchtet, hon sie fertiger fa oan fan forum gekaft...

@lechna

jo!

lei is oanzige dass i momentan no lei ibrlichtimpuls mess, weil i die obnohme fa dr rolle direkt no net fertig verkabelt hon..

wenne mol zeit honn drahn i der uane... isch holt eben net in 5 min des toal!!

Geschrieben

umgekeart, schusch kamp i net af 2 kg/m². obr hel isch olm no eher weanig. mess olm in drittn, obwohls in 4. vielleicht a net schlechter war...

rolle isch gwuchtet, hon sie fertiger fa oan fan forum gekaft...

@lechna

jo!

lei is oanzige dass i momentan no lei ibrlichtimpuls mess, weil i die obnohme fa dr rolle direkt no net fertig verkabelt hon..

honimo selbo gidenkt

obo la 10 zenti broat?

dobleibschs sebn drau?

odo ischs a fixo motorstända, typ wia do bbg hot

Geschrieben

woll woll, muas obr hintn und vorne fixiern mit gurte fir die läufe...

muas schaugn i glab af dr orbet hon i a foto afn rechner...

i hon mein gonzn prüfstond in a eisenbox gebaut,isoliert und an deckel gebaut und ba uns in an grundstickl eingebudelt.. :) so konn i prüfen wenn i will und gea in koan af die eier... konn sogor in dr sun orbetn... herrlich.. :)

drnebn hom mr a kloans hitl und zem isch iaz sozusogn mein werkstott... :)

wia gsogg iaz muas i amol schaugn wegn an foto...

Geschrieben

Hey Leute, i bin wieder zrug :thumbsdown:

Richt olleweil a Special wieder her und hon vor kurzn an ET3 Telaio gekriag,

sell wert es negste Projekt. Do geats olm guat weiter wia i sich :crybaby:

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    • Hab' ich getan. Du schreibst, mit der Leistung (blaue Kurve) ist das Ding nicht fahrbar. Dem stimme ich zu und wollte das mit der Bemerkung "wenn man das auf der Straße fahren wollte" nur unterstreichen. Ich würd's nicht wollen, dafür fehlt mir auch die Erfahrung mit so viel Leistung. Ich bin nur Minderleistung bis knapp 22PS gewöhnt und das reicht mir völlig im Alltag.   Zur Frischluft und der Lüra-Abdeckung finde ich in der Predigt nix.
    • Hut ab und ehrvolle Anerkennung…   möchtest du uns verraten was an der Luftzufuhr im Rahmen geändert wurde?  …wie z.B. Loch oben und unten vergrößert, Rahmenlöcher oder Röhrchen, Venturi innen ans Loch wo außen der Schlauch drauf kommt, Rohr durch den Tank …usw.???  ..da ich bisher in der Hubraumklasse noch nie mit nur 0,5 Ps Reduzierung durch weglassen des Schlauchs in Verbindung mit einem größeren Deckel ohne weitere Bearbeitung hingekommen bin… (liegt vielleicht auch an mir)   sollte das auch deinem Geheimnis unterliegen akzeptiere ich das natürlich. Da du das ja auch gewerblich anbietest, wir hingegen das nur als Hobby betreiben.   …finde aber dass das GSF dann nicht ganz der richtige Ort ist…  hier lebt das doch auch in gewissen Maße vom teilen der Errungenschaften/Veränderungen… Das ist aber nur meine persönliche Meinung.   Abschließend noch eine Frage… die 32,05 Ps vom Wochenende bei der Prüfstandsgaudi, war das der selbe Motor??? Nur anderer Prüfstand, oder andere Veränderungen? Wurde dort auch mit Deckel und ohne Schlauch gemessen? Oder mit Schlauch?   hätte nicht gedacht dass mit dem schmalen DS PX Einlass diese Leistung zu holen ist… nochmal mein Kompliment…    
    • Hier aus der Support Aktion die Schnittdateien. Sie sind mit lizenziert mit https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/legalcode.de   Also sie darf verwendet werden aber kein Geld damit gemacht werden. Weitere Spenden an das GSF sind willkommen.   Viel Spaß.   https://wrenchdog.org/8_11_20deg_gsf_wrenchdog_konenlehre.svg    
    • Wirklich weiter bin ich mit dem "wie werde ich die Batterie los" noch nicht....   Das ist (angeblich) ein Schaltplan der italienischen 180 Rally.   Wenn ihr mich fragt, dann fehlt da doch zumindest die Verkabelung für den Kill-Schalter, oder?
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