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Geschrieben

Wegen der Leistung bricht kuan Kolbenring. Wia broat isch dein Ausloss? Sicher dass die Polini Pins anf Zirri Zylinder passen oder federn sie beim Boostport irgent wou aus?

ba die kolbenringe aushupfn bisch du muani experte gel???? :wacko::wacko::wacko::wacko::wacko::???::sly::-):-)

Geschrieben

ba die kolbenringe aushupfn bisch du muani experte gel???? :wacko: :wacko: :wacko: :wacko: :wacko::???::sly::-) :-)

Moansch du mi odor in V0n-patsch.... weil i bin sem jednfolls schun Experte Mittlerweile, obor iatz mitn Pinasco " Auslossmesig net wianigor broat als ban Zirri" hon i koane Probleme mehr kop... I moan do wor ban Zirri a dor Kolbm schuld, weil net er net a Floches Doch kop hot!

Geschrieben

egig.. wos mochsch du fir sochn... :wacko:

der schiane zylinder...

luk

jo tat mor selbor gern in orsch stoasn wenns gang :wacko:

oanfoch bled her gongen konn man sogn... die Bedüsung wor schun a grenzwertig und dorzua no a net optimales Öl.. schun ischs pasiert! Obor aus Fehlorn lernt man jo =)

Wia weitn bischn du mittlorweile ba den Prototyp, tats mor schun gern a mol unschaugn kemmen... :wacko:

Geschrieben

jo tat mor selbor gern in orsch stoasn wenns gang :wacko:

oanfoch bled her gongen konn man sogn... die Bedüsung wor schun a grenzwertig und dorzua no a net optimales Öl.. schun ischs pasiert! Obor aus Fehlorn lernt man jo =)

Wia weitn bischn du mittlorweile ba den Prototyp, tats mor schun gern a mol unschaugn kemmen... :wacko:

jo..war olm! glernter isch nou kuaner van himmel gfollen!

pototyp... einzelstück! news gibs do...

luk

Geschrieben

Hoi,

es gib widor nuies fa dor Sarnoul kiste...

Iatz noch mehroren Testn hon i widor an Kolbenfressor kop und wieder genau an dor gleichn stelle wia ban zirri Zylindor... iatz leibold kimp mir schun fir do stimp epas net!

Die KW hot schun minimal spiel obor konn sel dor grund sein?? odor sein de 100er net fir selche Drehzholn ausgeleg?? Weil die Ausloss unterkante hon i net ungeriart ba dor bearbeitung und genau sem hobm sich die Kolbenringe wieder eingfadlt... Ziolettn! Leibold hon i di Schnauze voll

Geschrieben

moch mol bilder va deine beorbatn auslässe... normal gilt : ,ol original testen..wenner zem heb, ligts an deiner beorbatn auslossform!

bisch schon net za moger? drehzohl hängt wia olm va die ringe und auslossform oh,..

luk

Geschrieben (bearbeitet)

Hon schun a mol a portmap drin kop mit dor auslossform von zirri und sem ischs jo koanen negativ augfolln! den hon i iatz extem aufmochn gmiad um die schedn wekzubrengen, ausloss liegt iatz sogor frei im OT und i glab mi zu erinnern das sel net oll zu broblematisch isch (wenn i mi do net teisch...) hon in ausloss fa dor form hercoriginal glossn lei 2mm in die breite obm gongen und stuiorzeitn leicht unkep! Iatz wia schun gsog honin groaß aufschleifn gmiad um di schedn wekzubremgen und isch iatz obm spitzer und untn sehr spitz zualafend 190/130 und Bedüsung wor HD 120 und ND 45 ohne Luffi

Bearbeitet von egig
Geschrieben

Iatz isch die Karre endlich zu 99% fertig, lai nou leschte Toale unbauen und fertig lackieren......

Die Sarner kennen lai unhebm die Piste herzurichtn =)

10263786lw.jpg

Geschrieben

Iatz isch die Karre endlich zu 99% fertig, lai nou leschte Toale unbauen und fertig lackieren......

Die Sarner kennen lai unhebm die Piste herzurichtn =)

10263786lw.jpg

Isch ba selche Zylinor iborhaub der Fortwind ausreichend ba de Geschwindigkeitn odor muas man oanfoch lei kamott forn... Die fordere Karosserie tat i obor af jedn Foll wek lossn....

Geschrieben

Fohrtwind reicht locker aus, noch an holbm Stunde ummergasn konnsch in Zylinder mit der Hond ungreifn ohne di zu verbrennen, also iberhaupt koan Thermisches Problem. Vordere Verkleidung bleibt af jeden Foll obm, der fifty muass schian a sein, isch mer sehr wichtig.

Dei gonzn Umbauten wieder unters "originale" Kleid zu kriagn wor a Herausforderung, dei mer gonz guat gelungen isch, find i.

Es isch zu sogn, dass des koan Hochleistungsmotor isch und af 3 Stunden Rennen hobmer die Erfohrung gmocht, dass es gilt, technische Defekte zu Vermeiden und af Longlebigkeit zu setzen.

PS: wia gemiatlich fohrn....???? hahahahahahaha, net wirklich :wacko:

Geschrieben

sarntol rennen unmeldn kostet ""90.-"" euri... stolzer preis ... 14400 euro lei mit startgeld...

isch obr viel orbat... i woas.. ober do bleibt wos..

luk

Geschrieben

sarntol rennen unmeldn kostet ""90.-"" euri... stolzer preis ... 14400 euro lei mit startgeld...

isch obr viel orbat... i woas.. ober do bleibt wos..

luk

Jo die Krise isch nun a schun in Sarntol unkemmen! Obor man zohlts jo gern fir de Gaudi :wacko:

Sein nor 90 firs gonze Team odor?

Geschrieben

So onmeldung isch gemocht! Team : dei mitn kurzn Hetzign ... :wacko::wacko:

hosch norr an ondern zylinder verbaut, und denn verfrästen zirri entsorg?

kurtzn hetzign... :wacko:

mir hoasn : jolly jumper "oscar racing" :wacko:

luk

Geschrieben

hosch norr an ondern zylinder verbaut, und denn verfrästen zirri entsorg?

kurtzn hetzign... :wacko:

mir hoasn : jolly jumper "oscar racing" :wacko:

luk

Jo in Zirri hon i schun vor a weile forschmissn und iatz hobmor an Malossi drauf... laft bis iatz suppor! Der Motor isch verhext deswegn sog i bis iatz... :wacko: weil olleweil a ondore Soche wiedor auftaucht...!

Oanes bin i iatz drau kem wieso i 2 mol an Fressor kop hobm kannt...

Irgend so a Idiot hot Düsen aufgebohrt und in dor Werkstott umgetauscht wo i meine Düsn kaf und nor wors anstoff a 120er ca. a 140er und sobold i 2-4 Stelln obdüsn gwellt hon ischs 2 mol basiert... Bin i lei durch zufoll draufkemm weil i amol aus Longeweile Düsen begutachtet hon... :???:

Iatz hon i mitn Malle 102 in 27er mit 115er düse und Luffi, isch no Fett obor i moan i wers aso lossn... Squish honi 1,5 miaset ba selche Zylis holtbor sein odr?

In somstig worn in dor Frisiertn Klasse schun 40 Startplätze vorgebm und wias mittlerweile ausschaug woas i gor net... BEEILT ENK :wacko::wacko:

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    • Hier aus der Support Aktion die Schnittdateien. Sie sind mit lizenziert mit https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/legalcode.de   Also sie darf verwendet werden aber kein Geld damit gemacht werden. Weitere Spenden an das GSF sind willkommen.   Viel Spaß.   https://wrenchdog.org/8_11_20deg_gsf_wrenchdog_konenlehre.svg    
    • Wirklich weiter bin ich mit dem "wie werde ich die Batterie los" noch nicht....   Das ist (angeblich) ein Schaltplan der italienischen 180 Rally.   Wenn ihr mich fragt, dann fehlt da doch zumindest die Verkabelung für den Kill-Schalter, oder?
    • Ich kann leider keine Bilder mehr hoch laden, ich hatte mir das vor ein paar Tagen auch noch mal angesehen und mit langem Pleuel könnte es passen. 2 Tage später hatte ich dann die Screenshots per WhatsApp auch bekommen. Der Ansauger steht dann sogar besser, als beim Quattrini und man müsste den Block nicht mehr abplanen. Die Stahlplatte würde dicker werden. 
    • Servus zusammen!    Ich möchte mich von meiner R65 Monolever mit 55000km trennen. Ich besitze sie bereits seit einigen Jahren.  Das Motorrad wurde stets gut behandelt und optimiert.   Verbaut sind :   Siebenrock 860 Zylinderkit Siebenrock Nockenwelle  Ölkühler  Ventile mit 8mm Schaft und Schaftdichtung vorderes Nockenwellenlager aus Stahlguß mit Bronzebuchse  einteilige Kipphebellagerböcke Titan Ventileinstellschrauben Ölkühler (an sich unnötig) Doppelscheibenbremse   Der Zylinderumbau ist mit 48 PS eingetragen. In Kombination mit der kurzen Übersetzung hat man ein geniales Spaßgerät für die Landstraße. Die BMW befindet sich in einem sehr ansprechenden Zustand. Eine Probefahrt ist bei salzfreien Straßen jederzeit möglich.  Das Motorrad steht in 91275 Auerbach. Ich habe mir 5000€ vorgestellt.    Gruß Stephan 
    • Für die Fuffie mit lackiertem Dach ja. Wobei ein GussRüli von den ersten deutschen V50 auch gehen würde. 
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