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Geschrieben

Wie moansche des mit do prüfstond ot gegeitet?:-/ vosteh i et

Mogsche lai amol in schöni frogn oba ocha in südn kimp af an prüfstond moa wersch segn dasa nimma de ps hot aswie in nordn:-)

Mit gegeitet moani net so viel ungezoag wia z.b. wennor af an P4 drauf stand.... Ü40 mit an 60er Falc isch komisch um net zu sogn unmeglich!!

Geschrieben

Jo wor leste Woche a kloane Tour mochn Lauro, Uber, Scauri, Fabio um zu schaugn wos de do untn so treibm!

Hon di erstn Tests mit mein Gp1 Motor gmocht und druckt 34PS mitn 2012er Falc, probleme hots mitn VHSB 39 Racing gebm wos schlechtor obschnittn hot wia a PHSB 38 und bin olleweil no am Rätzeln!

Wos i obor gern a mol ungsprochn het weil man olm wiedor ausn Süden hert die Deitsch Leistungskurven stimmen net aus welchen Gründen auch immer und irgend wia bin i a am zweifeln wenn man vergleicht zb a Honda GP Zylindor 2012 mit gigantischen Überströmern und rießen Ausloss/Nebenauslässe hot ca. gleich viel PS wia zb. von Schöni dor 60x56 Falc mit 43-44 PS nor isch man schun am überlegn wos do los isch...

Is beispiel fan Lechna sein Falc Motor sem hot in Uber sein Prüfstond a grot a wia gegeitet mit di PS ...

I les eftors im GSF von ca. 35PS P&P von 54x60er Falc obor sem wor ba mir einiges mehr nötig damit i in de nähe kem bin!

da hilft nur eines: am 26.1. kommen, und am selben Prüfstand - am selben Tag - unter den selben Bedingungen einen Leistungsvergleich machen... ;-)

Geschrieben

da hilft nur eines: am 26.1. kommen, und am selben Prüfstand - am selben Tag - unter den selben Bedingungen einen Leistungsvergleich machen... ;-)

Das Problem ist meistens das man immer wieder etwas am Motor verändert und somit wird es schwierig einen geeigneten zu finden... Die zukündige Rolle in der nähe vom LUK kann man irgend wie keinen der Beiden Länder zuordnen... da wir Südtiroler ja ein eigenes Volk sind :-D

Geschrieben

@ egig

1. 125cc sein nett 158cc ... bitte nett vergleichen! isch a hubraum+ va mehr wia 25%

2. dr lauro hott 39 mit den 130cc (seine worte, sein prüfstond) (mit 175cc sein motor 42, dr 175 bootsmotor 50cv)

3. wieso soll der schöni mit 158cc nit 40 hoben ? soweit i woas hott der etliche zylinder gopfert,

zig aunsauger auf venturi prinzip getestet ,zig auspüffe, und "hott" 1000 prüfstond läufe gmocht ban Gp1 denn er olm nutzen konn...

klingt fir mir iatz nett umeglich...

und wenns an direktn vergleich wellt, miast sou tian wia dr GP1 oben vorschlog.... obweichungen sein sicher do...

poor ps werns sein,

dr prüfstond dient "mir" mein motor za optimieren und vorollm inzastelln und schwochstellen auszumerzen ,net wia bisher

mit 130 kmh draufobem auszatrogen.....

wenn es in de bedn "geichten " prüfständ nett glab, terfts za mir net kemmen, weil i nutz lei s gsf dyno...und nix geicht!

i wear entweder zan falc oi oder aussi afnen P4 mol a messung mochn um mein prüfstond ohzagleichn und guat isch!

drnoch wear i lei mear probieren zu optimieren und holt versuchen schnell za sein! sell isch eh s uanzige wos zählt...

leistung 40 ps und kuane zeit drfohren sollte holt nett s ziel sein, weil uan schnell leit mit wianiger cv ohhängen (beziach i

af mir) !! :-D und i wear sell hoffi ändern!

luk

Geschrieben (bearbeitet)

da hilft nur eines: am 26.1. kommen, und am selben Prüfstand - am selben Tag - unter den selben Bedingungen einen Leistungsvergleich machen... ;-)

wenn i in Nr.5 fertig honn , konn man do a kemmen ? war do nou zeit bissl za schraubm am motor

oder lei Pimmelfechten....?

wo steat den der Gp1 prüfstond ? Weit weck von mir?

gruss luk

Bearbeitet von lukulus
Geschrieben

wenn i in Nr.5 fertig honn , konn man do a kemmen ? war do nou zeit bissl za schraubm am motor

oder lei Pimmelfechten....?

wo steat den der Gp1 prüfstond ? Weit weck von mir?

gruss luk

Niederösterreich, ca. 600km entfernt von dir :-)

Geschrieben

Na i vokaf lei wenise um den preis wek bring.

I wurat sem an 65x60 falc wossogekialt strossnzuigelot mochn ecc...

65x60?? isch sel wirklich no sinnfoll, Leistungsmesig gebm die Longhubler wirklich net viel her...

Geschrieben

sel stimp schun obor i moan des wos du eingetrogen hosch konsch dor a an 40 ps motor aufbauen mit Auslossteuertung usw für Stroßensetup...

Geschrieben

Im grunde schun hosch recht

Bin mit meine knopp 35 für Stroßeneinsotz mehr als zu frieden und man hot eigentlich oft ongst Vollgas zu gebm ,mehr ps willi eingelich lei wegn die Rennen ob und zua ober ansunschten moani reichen 35 locker aus :-D

Geschrieben

Niederösterreich, ca. 600km entfernt von dir :-)

hab nachgeschaut... 460km sinds bis krems!

luk

Na i vokaf lei wenise um den preis wek bring.

I wurat sem an 65x60 falc wossogekialt strossnzuigelot mochn ecc...

ui... bombe!! :alien: :alien: a monster!

luk

Geschrieben

Jo monster falc:-) wenna bolamol in motorblock u getriebe ausabrengat wars gail!

der sell wert gegossn sein ..oder? vom getriebe wor jo schun dr prototyp im falc forum..

gibs zem norr 60er hubwelln oder war do quattrini mit kingwelle gedenkt?

luk

Geschrieben

hoi egig... honn dein nuin motor in falc topic gsegn...hommer! schaug guat aus... :thumbsup:

luk

Danke luk,

bin a total zufrieden trotz longwieriger orbeit... obor is Ergebniss konn net bessor sein!! :inlove:

Obor fertig bin i moani no longe net! Hon mir iatz an Falc girato Auspuff (ex danielejtd-et3.it) bestellt wos i umpeding amol testn will wia viel Leistung do wirklich auser kimp im vergleich zu normal weils no niamand wirklich so verglichen hot...

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Geschrieben

Peak bei 11300 laut vorbesitzer und hot ba an 57x51 mit Steg 38 Ps gedruckt! Fir die Stoße nicht obo eventuell firs pimmelfechten und 1/4 mile schun :-D

Wos hosch for fir a primär zu verbauen ba dein Racer und wos wor fir welche ban ondorn Prototyp drin?

Meine 25/72 wor viel viel zu kurz un hon a max. Speed fa 140 kop ba 12300 ca. Mittlerweile isch a 26/69 drin und i kon mir forstelln dass sel olm no net reicht... Laut getrieberechner 145 km/h! Weil lestes johr sein fost die 160 km/h erreicht wortn... I will obor a net uu long mochn sodass i koan gscheidn gongunschluss mehr hon!!

Wos sogsch du dorzua?? 4. Hon i an 19-47

  • 2 Wochen später...
Geschrieben

i honn mol vorerscht 25er ritzel der 27er drin!! hoff dass es net zu long isch....sicht muas i primär tauschen! s 24 ritzel isch jo dreck..

kannsch nia innbauen...kuane zenn mear oben...

luk

Geschrieben

hallo woas jemand wo i guat und günstig an rohmen spritzen konn , do pa ist ins unterlond sein die preise 800-1000 euro...

danke

Geschrieben

I woas oan in Raum Klausen wos sich in seinor Freizeit mit Spanglororbeit sich epas dorzua verdiant! kimp obor grot drauf un wos zu mochen isch und ob er selber zerlegn, schweisen usw mochn muas weil sel tuator wianigor gern..

I kannt dir schun fan sem di nummor gebm, sofern er luscht hot des zu mochn, hosch nor sicho a top lackierung!

Wenns rein ums lackieren geat und unebenheiten ausbessorn kansch mit 500 wek kem.... (meine schetzung)

  • 2 Wochen später...
Geschrieben

@egig

honn gsegn du hosch in falc umgedrahnt,mit 180° puff.... passen do die überströmer

oder isch extra so drfir gfräst gwordn?

geasch zan pimmelfechten aussi? i wers nett fertigdrmochn s motorl, oder deinigr war jo norr mit diagramm van

P4 ... zem wars holt geil wenn mer mein dyno norr drmit pgleichn kanntn... norr miasset i nett extra anort hin mit den gerät...

luk

Geschrieben

Luck, gibts News vom Motor und Prüfstond!

War bereit mein Girato zu Testn.. und am liabstn het ise amol auf die Rolle gstellt und eingstellt befors ausn zur Prüfstond Challangr geat..

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    • Vorbereitungen für 3 "Wintermotoren", nix wildes aber der Einlass gehört einfach ordentlich gemacht. @blutoniumboy kann nicht nur egig 170/186 SF-Motoren penibelst aufbauen sondern auch den verhunzten Einlaß zentrisch auffräsen , der Rest ist ja dann wieder halbwegs einfach...      
    • Beschreibung: Suche eine verstärkte Schwinge von DBR für Piaggio Ciao. Angebote bitte mit Bild und Preisvorstellung     
    • Zündung und Bordspannung sind 2 unterschiedliche Kreise.  Nur die Adern zum DC Regler müssen Massefrei sein. Die Versorgung zur CDI wird einseitig mit Masse verbunden. 
    • So,  nachdem meine Drehe langsam einsatzklar ist, mal eine Grundsatzfrage:   welches ist das sinnvollste Material für die Kupplungs Gleitlagerflächen ? also die Buchse und die Anlaufscheibe innen (Bronzeplättchen) sowie die Anlaufscheibe zylinderseitig.   Ampco25 hat irre Härte - reibt jedoch gut. plus ich hab das Ritzel drauf gefressen. hatte ich nicht für möglich gehalten. So weicher die Bronze - so flutschiger... scheint zu gelten.   Bleiben weichere Bronzen und dieses gesinterte oilless Zeugsel als Drehrohling. Bronze mit hohem Bleianteil hat die besseren Notlaufeigenschaften. CuSn8 oder 12 soll wohl eher Schmierung brauchen. RG7 wäre einer der Verdächtigen.   ich mach statt Ölpumpenzahnrad eine abgesetzte Scheibe aus 1.2842 mit Bronze Anlaufring aussen. Also stabil innen und gut gleitend aussenrum.   ich hab CUSN12 da, sowie CuPb15Sn7 unddieses wollte ich jetzt mal einbauen.   Umlaufend 0.02 bis 0.03 Spiel wollte ich mal mit beginnen.   Form der Schmiernuten ? keine ?  
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