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Geschrieben

i hon in 60x51 falc in meindo... und wene apor seitn zrug geasch misat irgntwo fa mir is leistungsdiagramm sein... i hon lestn summo an haufn kilometo gemocht ohne probleme. Bin af diverse vespa treffn gfohrn usw.

60x51 isch fi mi perfekt! fa untn ausa unmeglich viel leistung. hon af 150meto zb in regnsburg a 35PS Vespa geputzt =-D

Geschrieben

Aber hallo, sowos hon i hearn gewellt Lechna! Wenn i frogen terf wia dein genaues Setup/Motorzusommensetzung ausschaug kannt i mi awian orientieren...gibs Sochn de du vielleicht verändern tasch bezüglich verbauten Teile im Motor?

Bis iaz bin i erst in der Planung, die Verwirklichung weart wohrscheinlich erst Ende Frühling wearn weil i momentan net viel Zeit übrig hon. Obo wenni zu a konkreten Vorstellung kamp, kannti in do Zwischnzeit, schun einige Teile gebraucht ergattern wia do Egig ah gemoant hot wenn sich wos ergib.

Danke für die Tipps bis iaz!

Geschrieben (bearbeitet)

setup:

60x51 zylinda ohne ausloss steg gehaeuse gesaugt (und gedrahnt montiert)

falc welle 51 hub

Auspuff falc reverse

membran onsaugstutzn falc mit membrane

Keihin PJ38 vogasa

Getriebe original ausso 24 primaer

woas et wos i no vogessn hon

Bearbeitet von lechna
Geschrieben

setup:

60x51 zylinda ohne ausloss steg gehaeuse gesaugt (und gedrahnt montiert)

falc welle 51 hub

Auspuff falc reverse

membran onsaugstutzn falc mit membrane

Keihin PJ38 vogasa

Getriebe original ausso 24 primaer

woas et wos i no vogessn hon

Wos i mir unschoffn tat odor verändern wenn des meinor war odor i a Empfehlung mochn terf, war als erstes a ondors ougstuftes Getriebe, wenns a lei is Runner isch... mocht obor einiges an Fahrspaß aus und dor 4 isch net ewig long und man hot koan Scholtloch drinnen ! Mir persönlich tat a Zylindor mit 3 Teiligen Ausloss mehr zuasogn und vor ollem isch dor sel Zylindor ausbaufähig, hot unten ausor genua kroft und isch net so a drehzohlvich wia dor 2 Teiler!

Wos mir im ollgemeinen ba die gedrahntn Blockgesaugtn net gfollt isch die nehe vom Auspuff zum ASS, isch jo net umpeding vorteilhoft wenn is gemischt vorher Aufkeitzt wert!

Mein Koleg hot grot an 58odor 57x51 mit Oanteiligen Ausloss und in gleichn Auspuff wia du im Aufbau, bin gsponnt wia dor sel laft!

Geschrieben

Jo is getriebe awin voendon on i mir a schun gedenkt. Owo bo i hon gor koan scholtloch zwischn ola 4 gänge und in 4tn gong drahnt do motor voll aus. Gschwindigkeit mäßig pasts a holbwegs. No denke weris lai aso losn.

Wegn in zylinder gedrahnt : lauro hot behauptn das is gemisch ongeregt werd durch des das do ausloss nebn in ass vorbei get. Deswegn honin noa a aso gekaft. Wegn in worm wern fan gemisch hone koana probleme. I hon schun amol di temperatur gemessn, isch genau gleich blibn.

Jo noa seinmo amol gspont wos ba dein koleg ausa kimp

Geschrieben

Danke für die Infos Lechna! :thumbsup:

Ok neues Setup:

Falc 60x51 Zylinder ohne Steg

Falc Drehschieberwelle

34 Stutzen und Vergaßer

Zündung Vtronic oder Parmakit

Kupplung MAV.SP mit 10 Federn (mittelstork)

27/69 mit DRT Kupplungskorb

DRT Runner Getriebe

Schaltklaue DRT mit verstärkten Feder

Auspuff Big Bertha

Wos sogen di Profis, gibs no Schwochpunkte im Setup für an zügigen Stroßenverkehr?

Egig fohrsch du mit deiner Vespa lei af Piste odo ah af do Normalstroße, wenn jo wos sogen die "höheren Instanzen" dozua? :sly:

  • Like 1
Geschrieben

i tat frisch an 38 vogasa drau :-D und kupplung a falc. gib nix bessas. donoch war i mit dein setup invostonn.

eventuell kansche jo an 60x51 zwoatoalign kafn.

wilsch du den motor eigntlich afn summo zi lafn breng? sist konidi jo evtl amo testn losn

Geschrieben

Wenn schun für Touring an 3 Teiler olm und a Direktgesaugtor hot eigentlich in keiner weiße nochtoale wenns um Drehmoment geat, wenn logisch dor Restliche Setup auf sel ausgeleg isch, sogor Preislich ischs a fost no günstigor wenn an Membran ASS nimmsch und vor ollem gibs fa Vollwongenwellen hochwertigore und eventuell a einigr guate gebrauchte!

Worum eigentlich die Mav.sp Kulu?

Jo meine Kiste laft a im olltog obor sem net mit gedrahten Ausluff und Gaser af dor seite ausor, sel wer i olm lei zum Renneinsotz montiern!

Dor 2 Gp1 Motor isch a grot im aufbau mit 60x54 2 Teiler und keart an Unterlanter...

Die Südtiroler Falc Gemeinschoft wächst also stehts :-D

In foll wenn jemand an an VHSB 39,5 Racing interessiert war i het no 2 fa 4 no do liegn wos zu verkaf sein

Geschrieben

Wenn jemand Lust het negstes Wochenende mit zur Prüfstondsgaudi fa Gp1 mitzuforn losts mi wissen!

I wer am Freitig zi mittog startn und hoamwerts geatz in sunntig mittog und mir ibornochtn drausn in a pension und sem war nor ebm no zu reserviern sobold i woas wia viel sein, es war a di meglichleit no a vespa mitzunemm!

Geschrieben

Jo sel nimm i mit sicherheit her!

Des fan uber isch a nimmor aktuell a wenn i af diritto umbau, weil i hon in Ausloss ban lestn mol ausgeraumb und hon d a Stehbolzenheizung gmocht obo i wer in di kemmanden 2 munate sichor amol oi forn zumindest zun fabio fa bsg weil er will a an obglrich mochn fa mrin falc af sein TM!

Geschrieben

putega...nett zeit !! nimm af jeden foll s diagramm mit...evtl. ohzagleichen!

nemmen tiamer eh des vom uber...wenns no passt... !

luk

Überlagerungen der Leistungen werden nach der Veranstaltung einstellen!

Ich hoffe es finden sich noch einige Burschen / Mädl die mit´n EGIG zu uns kommen.

Wir haben eh a guats Bier + an guatn Wein a!! (des Forst is owa a sehr gut) :-)

liebe Grüße, GP1

Geschrieben

Überlagerungen der Leistungen werden nach der Veranstaltung einstellen!

Ich hoffe es finden sich noch einige Burschen / Mädl die mit´n EGIG zu uns kommen.

Wir haben eh a guats Bier + an guatn Wein a!! (des Forst is owa a sehr gut) :-)

liebe Grüße, GP1

Gernot, es gibt bereits NEWS wir kommen mit sicherheit und mittlerweile sind wir schon zu viert und wie man sieht will sich das keiner entgehen lassen, aber die Mädel´z werden wir für dieses Wochenende in Südtirol lassen... :-D

Ein kleines Stück Heimat an Köstlichkeiten werde ich auch mitbringen, dann können wir am Vorabend bei einem Bier und einer Marende uns auf den nächsten Tag einstimmen :cheers:

Geschrieben

die scholtrastn worn nia betroffn und des problem jot eig nia gebm weil fa einigenchundert sein lei a poor zrug kem in die lsetn wochen und sem sieg dor denis net hondlungsbedorf epas zu ändorn, in die kemmanden Wochen solls a nuirs gebm wos no preziesor gefertigt werd mit cnc und somit no genauer auf dor Hauptwelle sitzt... obot is iatzige isch a schun top!

Geschrieben

Hon is drt bstellt. + no a sterkara fedo und neue kugilan. Noa werts wo passn: hoffe:-)

passt sicher...obr ordentlich distanzieren s kreuz unds getriebe!

luk

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    • Fahre ebenfalls nen billigen Nachbau aus Indien (allerdings in der PK) und einen SIP Digi mit Vape AC in der Special. Beide funktionieren problemlos.   Wichtig bei den Nachbauten ist zu prüfen, ob alles problemlos läuft (mit nem Streicholz mal den internen Antrieb drehen und  testen) und ggf nachschmieren. Dann hat man auch keinen ruckelnden Zeiger..
    • Den SIP 2.0 find ich ja auch interessant... hab grad gesehen dass der sogar günstiger ist wie der von mir oben verlinkte "normale" Tacho  Hab auch ne VAPE AC verbaut... gibt da irgendwie für so Elektrovolldeppen wie mich irgendwo ne idiotensichere Anleitung wie man da  was zum verkabeln hat?
    • Als Außentemperatur Anzeige hatte ich das auch an meiner PX 
    • Von Bautechnik hab ich jetzt nicht wirklich Ahnung, aber meine erste Idee wäre in den Beton Stehbolzen einzusetzen, diese abzudichten und dann das Brett oben drauf. Die Mutter im Brett versenken und dort auch wieder Dichtmasse drauf damit kein Wasser in den Senkungen stehen bleibt.   Wenn man dabei mit einer Bohrschablone arbeitet sollten die Stehbolzen und Bohrlöcher flüchten.   Wie gesagt, nur ne Idee..
    • So sehe ich das auch…. Ich kenne niemanden, der ne eingetragene Scheibenbremse hat und dann wegen der Gabel Probleme hatte.    wenn jemand wirklich vor hat, den Roller erstmal stehen zu lassen, dann wird das bei dieser Sprint hier schnell gehen, aber nicht wegen der Gabel. Ich habe die Erfahrung gemacht, dass hier zunächst auf den Motor geschaut wird. Wenn dann an den Teilen nicht draufsteht was draufstehen soll, ist Ärger im Anmarsch. Und abzulesen, ob da keihin oder mikuni draufsteht, das bekommt man auch ohne große Kenntnis hin.    die Idee so zu fahren, finde ich nicht schlecht, wenn das so passt würde ich alles dann legalisieren, wenn möglich. 
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