Zum Inhalt springen
  • Das GSF wandelt Links in Affiliate Links um, um ggf. eine Provision erhalten zu können. Gerne nutzen bitte, danke! Mehr Infos, wie ihr das GSF unterstützen könnt, findet ihr im GSF Support Topic.

Empfohlene Beiträge

Geschrieben

also mir mochen des so:

Werner überweist 129 ? + 4? porto,

mane überweist 150 ? + 4 ? porto, und i mein toal nor schickt ers mir und i brings enk, odr es kempses zuig holn, passt sel????

und zwor auf:

Marco Büttner

kto 10134935

blz 62050000

ksk heilbronn

bic: Heisde66

iban: de24620500000010134935

Geschrieben

ok, leimer wortn wos dr mane drzua sog, hon nen heit decht net ongruafen, do i net gwisst hon ob des von seiten vo marco guat geat. obr onscheinend koan problem.

werner, kimsch dus polrad nor holn, oder muas is dr auifiehrn?? in 9. dez hon i negstn termin fir dr prüfung. wenns demol endlich kloppet (wos i woll stork hoff :-D ) konn is dr schun auifiehrn...

Geschrieben (bearbeitet)

matthi

nojo sobold us untn hosch sengmo weita i bin jo oft in buazn sebn ischs jo nimma weit :-D

sell geat nocha schun irgndwia

i wohr untn und hon a a por toale gikaft

lüfterbox lammi

t5 auspuff

vnb motor

vnb auspuff

Silent Blocks für di Lammi (motorlogerung)

120er Lambretta DL200 tacho (eher seltn ;-) )

und a übosetzungsradl für mein lammi

novegroweb005.jpg :love:

worn obo brutal viel leit und wianig vespa/lambrettatoale

ps drehzahlmessa isch wido bei ebay drinnen obo ebn 50? :-D

Bearbeitet von Werner Amort
Geschrieben

des zirri zuigs war nitamol asou letz. dr block schaug a gonz nett aus und drbei war a olles.

lei dr preis isch wild, und wos tua i mit an zirri :-D

und von parabellum will i nix wissen :-D

Geschrieben
Tassinari Membrane für MMW, MRB, TS1, ... .

Shop No. W1005555

139 EURO. Gültig im nur November.

Im Shop steht noch 179 EURO. Das ändere ich aber bald. In Zukunft kostet sie dann regulär 159 EURO.

Gruss

Andi

<{POST_SNAPBACK}>

do zu sechn

hobs des gsechn :-D

@ wenne

olles wos über über 6500 umdrehungen mocht isch uncool. :-D :wasntme:

nana ober ehrlich. wenn i sem den zirri oungschaug honn ischs mr vergongen :puke: .

Geschrieben

honn se von mux do ausn forum privat ogekaft.

aitz miaset i si nor kriagn. in freita honn i sgeld ibrwiesen.

wialong braucht denn a packtl von oberöstereich do inner :sabber: :sabber: :sabber: :plemplem:

Geschrieben

Hoila Leitlen bin a wiedr amol do (Bin iatz 3 Tog kronk gwesn bessr gsog scheintoat...)

@ matthi du Sorry ob i brauch decht koa membran mear weil i ollaweil s Geld für epas onders brauch (wenn is honn sog is enk) und in Zohltog fan Summr kriag i eibm earsch in Dezembr nor hatt i mr selbn bstelln gwellt... als entschädigung zohl i drfir amol oan a zwoa wenn man sich amol Treindlr sciht also in dein Sinne SSSSSSSOOOOOOORRRRRYYYYY :-D

Geschrieben

wos iaz natürlich der geil isch weil i iaz anteilig zuwianig geld fürn versand übowiesn hon :-D

Matthi kannasch du mir bitte nocha mein mehranteil fürn Versond üboweisn (also 8?, um auf insgesomt 12zu kemmen)

i gib dir nocha di falatn 2? sobold i is radl ohol

und mochsch du des mitn marco?

Geschrieben

wia wia?? dai, des geat net!!

erster jo, nor na, do isfch iaz holt a riesen puff! ausserdem kimps in olle tuirer!! mane ibrlegs dr noamol, wenn nor zoltog hosch konsch jo zems geld fir dein mysteriösen zuig nemmen! dezember isch jo nimmer long.

iund lisber wia a bierl warmr wenn die 9 ? ibrnimsch, de durch deiner aktion fahlen... die 8? porto zohl nor i!

war sel a vorschlog??

dio, mit de holben sochen olm. hon heit gwellt einzohln! dr marco wart sich a eppes denken!!

servus :-D

Geschrieben

de sisch a motor den hon i vor a poor johr amol gschenkt kriag

der isch 30 johr im regn gilegn ;-)

uhne kerze

do kolbn wohr total eingroschtet

di kurblwell wor eh a hin nocha hon i oanfoch di steabolzn ausagitriebn an metrign roar ins auspuffloch innegschtekt und getriebn :-D;-)

gorawian zach a sella bleidl :-D:-D

do linke isch eigntlcih lei gleich

do fahlt lei nou a gehäusedeckl

sowas (des sein iaz 2)

housing.jpg

do sisch a in reschtlichn ströma drau

wia du sisch isch a lambrettagehäuse net bei der zylindadichfläche trennbohr sondern hot an deckl seitlich

Geschrieben

hosch du nor durchn orheibln des pleiel ogrissn???? :-D

wenne=wilde kroftsau

;-)

komisches gehäuse :plemplem: . und in den loch bringsch die kurbelwelle mitn pleiel inni :-D .

komische soch dei ketten mopets :plemplem: :-D

Geschrieben

hoi eis hobbybaschgler :-D;-)

woas jemand wenn in bozen dr christkindl morkt ounheb??

sem kanet mr ins jo olle amol treffn und af a por glü weindln gian und a bissl diskutiarn?

war sel nix??

:-D