Zum Inhalt springen
  • Das GSF wandelt Links in Affiliate Links um, um ggf. eine Provision erhalten zu können. Gerne nutzen bitte, danke! Mehr Infos, wie ihr das GSF unterstützen könnt, findet ihr im GSF Support Topic.

Grüße an alle Südtiroler

Werner Amort

Empfohlene Beiträge

matthi du kansch eigntlcih a nols aua kemmen morgn

zu den verschleißteilen

des geatmo schun arg af di kandilan

megn an sellan scheiß fremdkörper :puke:

ansonsten schaugat der Kolbn würlich suppo aus

(Kolbenbild Lauffläche etc)

Bearbeitet von Werner Amort

na de hot olleweil is briadole

und in ondon telaio wos i hon sebn kimp a männermotor inne :-D

hon grot 50km gimocht mitn altn Zylinda

amol testn ob der vollgastauglich isch :-D

des toal fibriart olm nou wia am earschtn tog

keine ahnung weart schu do kolbn zi schware sein odo so

mo mugello laft firbrationsfrei (odo isch gloffn)

jo hon a spezial (werd grod hergrichtet, wenn i di schual mol fertig hon) und seit leschts johr a pv (primavera 125, cshaug aus wia a spezial, lei mit rundlenker und holt groaßer targa).

und wenn wegnen verkafn frogen willsch. wias auschaug kaft sie mir a kolleg fa deutschlond um 600 o...

servus leitlen.

isch geschtern jemand in nols gwesn, wor jo vollle cool, bsunders die Maschinen Bj. 1920-1930 :-D

a vespa 150 VL3 isch a mitgfohrn :-D

<{POST_SNAPBACK}>

sogn kannasch nia nix odo?

i hons übole unzifohrn mit do lammi (du hosch eh is auto kopp odo :-D ) obo umme 11e hots noch regn ausgschaug und i hon mi net gitraut

hesch eppas gsogg nor war i dechtrort gfohrn...

hosch mindigschtns fotos?

sogn kannasch nia nix odo?

i hons übole unzifohrn mit do lammi (du hosch eh is auto kopp odo :-D ) obo umme 11e hots noch regn ausgschaug und i hon mi net gitraut

hesch eppas gsogg nor war i dechtrort gfohrn...

hosch mindigschtns fotos?

<{POST_SNAPBACK}>

--> verschoben nach Blabla

:-D:-D

Bearbeitet von 100 spezial

scerzo wenne! hot lei so geil klungen wos du do gschrieben hosch, do hon i holt gmiast mein senf zuigebm... sorry :-D

ps: is blabla wor auf dein net oifohrn wegnen regn zutean und wor eigentlich weaniger afn topic bezogen... :-D

aio, iaz war i a zur assimoco gean: billiger+ chance stillegn zu lossn....

zohl is erste mol 282 und nexts johr 225..

in gegensotz zu 320 passt sel schun longsom wieder...

mein cousin suchet olleweil a vesp fir die autobuhn also 150kubik und mehr, wisset fa enk uaner uane in sidtiroul??

@ 100 spezial: hosch du bilder fa deiner spezial irgendwou drin, weil 600? glab i tat mein koleg schun zohlen wenn sie guat banond isch??

Hoila vespascooter i bin dr Manuel und bin fo Glurns .. i moch ollaweil a a spezi.......

weign a 150ziger wos will er px odr a oldie odr ev t5 (hoi wenne ;-) ) helm frogsch am besten in Gerd (v50 racin`) *schleichwerbung*

Die EDITH moant dass i fa iatzaweck nimmr dr ollgemein stix bin jahhuuuuuuu endlcih a onderer onwärter :-D;-):-D:-D

Bearbeitet von mane

bo keine ahnung

lei will i koane vespa obn hobn :puke: :grins:

irgndwia so rockabilly 50tys style war geil

so flammen

und vespa dorf net in do bezeichng vorkemmen

scooterists

oder so eha :grins:

obo do nuhme sell war a nou auszimochtn

(kennen a di ondern vorschläge einbringen)

eidt hot grot noch motivn gegoglt und mein nuies liblingsbild gfundn

lammyshirt.jpg

harhar

:grins:

Bearbeitet von Werner Amort

Hoila vespascooter i bin dr Manuel und bin fo Glurns .. i moch ollaweil a a spezi.......

weign a 150ziger wos will er px odr a oldie odr ev t5 (hoi wenne ;-) ) helm frogsch am besten in Gerd (v50 racin`) *schleichwerbung*

Die EDITH moant dass i fa iatzaweck nimmr dr ollgemein stix bin jahhuuuuuuu endlcih a onderer onwärter  :-D   ;-)  :-D  :-D

<{POST_SNAPBACK}>

i glab im isch gleich wos fere vesp haupsoch uane, glab ober eher px oder sou, je noch zuastond und Gerd meld die bitte das i bescheid woas!

@wenne: des bild schaug gonz geil aus ;)

Bearbeitet von vespascooter

aufnohme. erst amol a vespa besitzen de fohrt, nor konn dr aufstieg von onwerter diskutiert werdn... :wasntme: :-D

lastig... ;-)

ps: hon heit a schneideset fir 15 ? kaft. isch zwor sicher lei a scheiss, obr dos gleich viel kost hot wiea a M6 schneider aloan hon i holt zuagschlogn...

wegn bildo suach i amol...

wia gsogg isch no ban herrichtn, obr i wer mi onstrengen... :-D

Ps: so iaz gea i nor oin keller oi di zwoate plott verschrauben, dass i longsom material entfernen konn... :-D

Edit: wennne, irgendwia tuats mor load, dass dr oanzige südtiroler gsfler mit a lammi bisch... ;-)

Bearbeitet von 100 spezial

@matthi mei vesp fohrt in moment genau gleich schnell wie deinige :-D

UND an OLLE wer war nor do olls drbei a veste fir runs mit an patch zu mochn .. (wenne und matthi eis sicher gell?? weill wenma oamol af souan treffn gwesn isch lots oan nimmr gean gell :love: :-D ) und feiri gerd???

UND i brauch enkre IDEEN als ersts war amol a noumen auszumochen.....

wenn do lei de postatn de wos a FOHRENDE Veps hobn nocha wars do gonz schian lar :wasntme:  :wasntme:

und matthi vogiss in topper net

wenn er erschtamol die TV fertig hot donn vokafta /vernochlässigt sowieso olls ondre :-D

<{POST_SNAPBACK}>

hon gmunt er hot des mir gschrieben :wasntme: , tut mir load, verstas ober ollaweil nou net :-D

hoi

@vespascooter

a 200 px tat do in froge kemmen, wisset do evt. uane, super zuastond (17000km) und lei uan zwoa kralerlen... i frog amol wegnen preis, ober guate 700 euros muas er für a guate 200px schun auserruckn :-D

suscht hatt i nou a 150 VB1 (noumol danke an den TOPPER), eine 150 VL2 und demnächst a RALLLLY 200 ( :-D :wasntme: ;-) ) in Silber, dei bleib ober mein.

;-)

muasch holt sogn wos du mechesch :-D