Zum Inhalt springen
  • Das GSF wandelt Links in Affiliate Links um, um ggf. eine Provision erhalten zu können. Gerne nutzen bitte, danke! Mehr Infos, wie ihr das GSF unterstützen könnt, findet ihr im GSF Support Topic.

Grüße an alle Südtiroler

Werner Amort

Empfohlene Beiträge

sou geschtern wieder meinige zomgebaut, olles laft wieder top :love: . heint nomitog glei wieder a por qm starts trainieren und nor moch i mol a viedeole :-D .

iatz wear i nor nou gian in malle fertig mochen.

und nou a foto von meiner super zirriholterung

:-D

wo isch sel und wenn?? na na sel isch mr eper zu weit :-D

ober bin wider voll motiviert :-D

do hon i grod fürn gerd und seinsst epas gfunden in händlertopic, woas nit obers schun gsechn hot.

Neu eingetroffen, die letzten ASSO Original Cagiva SST Kolben in D= 58mm!

Das Original, verwendet von Zirri in seinen Aluzylinder und sonst nur noch als (schlechter) Nachbau für die Graugusszylinder erhältlich.

sst_58mm_2.jpg

Links: ASSO, das Original und frühere Grundbasis.

Recht: Der Zirri Nachbau...

Vorteil:

- Kolbenform für Aluzylinder

- Freie Fensterwahl, damit alles passt.  :-D

- Kolbenring aus Sphäroguss!

- Erhältlich mit der Laufspielkennung "A", "B", "C" und "D".

Kennung findet Ihr oben auf Euren Kolben.

Für:

Cagiva SST Polini Zylinder,

Eurocilindro Parabellum,

Zirri Alu Zylinder, kann aber auch in GG Zylinder verwendet werden!

Ev. auch passend als BigBore für Pinasco Direkt, Info wird nachgereicht.

GSF Preis: 80?

Bestellung nur per Mail an info <ät> grand-sport.de

Gruß Olli

<{POST_SNAPBACK}>

Bearbeitet von V5B3T

jo mir worn schun leicht verzog um die...

do mane hot gmoand des weart dei leschto motor

und autofohrn gfollt dir jo soviel bessa ;-)

obo kriese übostondn onscheinend :-D:-D

lei a Tourenmotor fahlt dir nou

obo sell kimp mitn olto glabmir sell ;-)

lago santo isch gor net weit

umgerechnet ca 230 viertelmeilen :-D

servus

also des mitn tourenmotor stimp, hon heint a uan in die pv eingebaut, 130 doppio mono :-D mit 19er vergaser und an 125 Nuova block :-D . laft solide 95-100, also optimal zum ummercruisen :-D , verbrauch isch a gering, olles perfekt.

ober UAN kroftmotor mit 22schrägen getriebe wear i mir in summer a noumol bastlen ;-)

tua dr decht an proma oder an polini auspuff aui. sel sein die gscheideschten :-D

in manta kriag i sein zyli worscheinlich von ausschleifen zrug, da i ober nechste woch prüffung hon wearts bis in 25 juni sicher nou dauern.

Bearbeitet von V5B3T

Sou endlich, bin iatz zwoa tog Gardasea gwesen und heint...

heint hon i mir meine Spezial gekaft :love:

90er drinnen und nou an block mit a loch in gehaise, an original und an geklempn 90er Zylinder und nou a sito-banane hot mir der typ geben.

Rotet amol wia tuier?? ols fir 200? mit Biachl wol nit schlecht oder??

Ps: Bilder kemmen a nou ;)

edti: @ feiri: gonz geil deine vespa :-D

Bearbeitet von vespascooter

bananenauspuff isch ok

i hon gor lei in orginaln montiert kopp und hons a übolebb :-D

de 5km/h reisns a nimmar ausa

wer hotten in zyli vom Matthi ausgschliffn?

die retifica in bozn?

hosch des nou nia gmocht den hosch jo schun im februar gikaft den kolbn :-D

obo matthi di wichtigschte orbat bei deiner maschin tat i sogn sell isch die Gobl vorn

bisch sicho das net lei di muito augongen isch von der Bremsankerplatte

sell hon i amol kop sel hot a schiach giwacklt...

und wenns loga isch und du fohrsch so donn mochsch dir di bremsankerplatte komplett hin

weils de welle verschleißt!

Mi terfsch wegnen Auspuff nit frogn, i bin af olle Kischtn mitn O-Topf unterwegs. Hon zwor nou a Banan und an Proma fir die V50 ummerliegn, obr die semm sommln la Stab in Regal.

Vielleicht montier i af meiner Rally amol an NOS-Doppelroarauspuff von FAR, wenn mir oaner an ondern Ausloss-Stutzn drahnt.

decht lern du amol 2 10kg mappen und no an haufen sette schwule biachere...

mir geat des so afnb sack mit der hurn matra. i hoff lei dass des bol vorbei isch... :heul:

gerd wo fohrts hin urlaub??

<{POST_SNAPBACK}>

servus

also miar geats a af die eier, besunders BWL, sel isch setta scheiss...

in urlaub fohrmer Eraclea Mare, isch nebm Caorle und Jesolo :-D:-D

Mi terfsch wegnen Auspuff nit frogn, i bin af olle Kischtn mitn O-Topf unterwegs. Hon zwor nou a Banan und an Proma fir die V50 ummerliegn, obr die semm sommln la Stab in Regal.

Vielleicht montier i af meiner Rally amol an NOS-Doppelroarauspuff von FAR, wenn mir oaner an ondern Ausloss-Stutzn drahnt.

<{POST_SNAPBACK}>

wurschmer in bananenauspuff it verkafn? :-D

gerd wos geasch du eigentlich wella schual? Gob oder Hob oder so eppes?

wenn fohrtsn??

Ps: des isch a ondrer mathias den er moant. hon meinign retifica auschleifn lossn.

feiri frog mir noamol in mattl odr wer des gsogg hot wegn de vw bus den er zu leichn wisset und wia viel fir 2 wochn.. :wasntme:

des schaug jo schorf aus.

i hat ober ongscht dass es mir dei orreist wenn i mol richtig mit speed fohr :-D:-D:-D

ober fein wearts auf olle fälle sein.

hobs des mitgekriag von worb zyli von kollege wos i in sf forum gschrieben hon??

wos sogs eis drzua??