Zum Inhalt springen
  • Das GSF wandelt Links in Affiliate Links um, um ggf. eine Provision erhalten zu können. Gerne nutzen bitte, danke! Mehr Infos, wie ihr das GSF unterstützen könnt, findet ihr im GSF Support Topic.

Grüße an alle Südtiroler

Werner Amort

Empfohlene Beiträge

Jo, Gerd i hon die Bilder gekriag und glei weitergleitet.

I wer in Mensch nor amol frogn, ob er intressiert isch oder nit.

Des mitn Auspuff hot koan Gneat. Der lig derweil ba mir in Regal und wortet zem.

I brauchet ebm nou an Proma, wail i gern an Kurzhub-Racer baun tat, bol i meine ondern Projekte fertig hon und in Rente bin :-D

Cooln Avatar hosch... :-D

@werner

Du mit Deine Lammies :grins: In Hintergrund san seggo a poor intressante Veschpm.

Servus

Topper

jo wia gsogg schot dasse nimma kemmen bisch am Somsta sebn in Matschatsch

de Probefohrt hätt i dir gigunng

des hätt dein lebn verändert :-D

un im voll do Erich (Handynummer hon i) vom VC unterland der hots dorichtn bei seiner Vespa radiata und demolita ohne biachl ohne nix a biachl zi mochn und des ding zi kollaudiern

weil des muis weitagian

i konn des net hobn a sella Traum wos do vergammelt :-D

Hoi Werner,

woasch Du wia er des ungongen isch mit den Biachl?

Fir a setta Info tat i Dir schun noumol a Bierl schpendiern.

Und wenn i sie nor zuaderlosset und in Motour grichtet hon nor tat i Di a mol dermit ummerguuzn lossn :-D

Gonz ehrlich: i tat schun gern amol mit der TV fohrn. Zeccane, :-D Birokrazius :-D

Schians Wochenende nou enk olle

Topper

@fuffi

konn man in deiner signatur olesn dass do iaz woasch wellan zylinda du hosch?

@topper

du i schick dir a pm mit seindo handynummer

mogshcn lei unleitn sogschn an schian gruaß vom werner

des erklärt er dir gearn

mir hottas a doklert obo woasch eh es wohr schu spot :-D

schians wochenende wear i hobn

muis a poor pässe nemmen mit do dl de geat zi guit :love:

bin mir nou net sich woss

evtl würzjoch odo so :love:

servus mitanond

also des gulf gfollt mir schun volle guat, wear mein käfer(wenn i denn ingach kriaget :veryangry: ) in gulf style richtn, schaug echt geil aus :-D

ps

i suachat a 200a rally ohne documenti, woas jemant eppes?? :-D

pps

wenns infos bezügl. der ounmeldung gibt, nor losch wos hearn topper, ok? :-D

Bearbeitet von v50_racin`

servus

also do wo i den käfer kafn tat, kennt do in deutschland uan, wo er die meischtn sochen introgen konn und nor bei ins zualossn (hot z.b. an 1er golf mit G-loder und 370 Ps motor, 17zoll felgen und 245 schlappm bei ins do zuaderlossn, also muas wos gian :-D )

für mein käfer tatn mir 100ps und 16 zoll felgen schun reichn :-D

bilder honi leider kuane :-D , ober sobold i a poor hon, gibts infos ;-)

ps

du miasesch holt s deitsche biachl von a lammy mit der introgung hobm,nor miasets schun gian ;-)

zeccane :-D:-D

scheibe7vz.jpg

i wissast iaz nou a komplette TV175 :sabber:

ohne papiere und zum überfluss

lei hot der vorbesitzer die rohmennummer ausergflext und oane fan a 125er innegschlogn :plemplem: :plemplem:

des isch jo wia wenn man an 500?schein zin a 5 euro schein umbaut :grins:

mol schaugn ob i di sell kriag

Werner, Du olter Lammy-Fetischischt. Iaz hosch der seggo a sou a Scheibmprems gikaft.

Isch de nui, gebraucht, oder NOS?

Wegn der 175er: mogsch la kafn, nor richtmor Deinige und meinige her und mochn an orndliche Tschellentsch.

@ Gerd

holt die Oarn steif, liaber an Ende mit Schreckn als a Schreckn ohne Ende.

Hosch nor de Woch ollz vorbei oder nägschte Woch a nou an sou an :-D ?

Wenn willsch, mochmor nägschte Woch amol in Tausch von insre zwoa Tepf.

Servus

Topper

P.S. i brauchet an nuin Unlosser fir meine Rally, weil i hon meinign in Somstig gschrottet :-D( zeccane!!!

Bearbeitet von topperharley

jo wennise kriag nimm ise eh

lei af di stroße fürcht i werd de nimma kemmen wegn der nummernproblematik

muis obo earschtl redn mitn besitza

de bremse isch a oginale gsandlte

schaugn obse so isch wia beschriebn in zwa wochn wear ise kriagn :-D

muis mir nou übolegn ob i se a holbhydraulik umbau (siehe topic im lambrettaforum)

obo earschtamol teschtn wia de orginal bremst

hon grot a olte scooterring durchblattlt nora hon i seggo eppis firn gerd gfundn wos drumwert wor in scann unzikearn :-D

gulf15nf.jpg

gulf20xg.jpg

Bearbeitet von Werner Amort

servus

zeccane (des wort isch iatz uanfoch KULT :-D ), dei lammy schaug echt geil aus, wenn man lei die forbgebung beochtet.

ober so a riesn koutfliegl geat ober uanfoch nit, tuat mor load,so eppes heib i nit :puke:

@topper

jo dei woch hon i: mittwoch Deutsch, Donnerstag BWL :puke: , nor negste woch manta Ital, diansta Recht+Englisch und nor nou uan tog mündlich- Fochorbeit SCHUTZSTAFFEL :-D präsentieren :-D

obo holt lossmo dessischt eskalierts wido
:-D:-D:-D

Der Werner ich mir a sou a Revoluzzer ;-) Obr de Gulf-Lammy schaug seggo schorf aus.

@Gerd

I hon geschtern den Primi-Interessent getroffn. Er hot gmoant, er kammet sie mol unschaugn, bol Du die Prüfungen hinter Dir hosch.

Servus

Topper