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Geschrieben

iaz hot grot do bruido sein motor a doleg

do hotsn glott bei der nebnwelle in holbmond ogrissn kopp

praktisch do wo do innere kulukorb draugschrauft isch

passiert des eft???

i moan der block hot jo lei a poor ps

do isch jo lei do 100 und übliche holt drau

Geschrieben (bearbeitet)
Jo lougisch wenn dei mit die SST Zylis klopt nor kriagen olle Südtitoler dia oan welln oan !!

und der erste will i sein :-D

schaug amol DO, hot zwor nix mit vespa zu tian isch ober dechtersch volle geil :sabber:

hon geschtern terft a kluans spritzfartl mitfohren, weil uaner von die besitzer von mein schef der bua und orbeitskollege isch.

dear kibl geat prutel ab :-D , hot man foscht kuane freide mear mit an 130er.

Bearbeitet von V5B3T
Geschrieben
iaz hot grot do bruido sein motor a doleg

do hotsn glott bei der nebnwelle in holbmond ogrissn kopp

praktisch do wo do innere kulukorb draugschrauft isch

passiert des eft???

i moan der block hot jo lei a poor ps

do isch jo lei do 100 und übliche holt drau

komische soche. isch mir nou nia pasiert. des weart jo a olles von an ´konus kepp, vieleicht isch der sel kaputti??

Geschrieben

eine kiste bier wenn der karren jemals läuft :-D:-D

i glab i woas iaz wos do falt ban bruido

der hot a selle schwule 4 scheibnkupplung drinnen khop obo de hot nia gscheid gitrennt nocha hot der keil ban a niadn mol wegfohrn an schlog kriag

Geschrieben

wia du hosch a primavera??? :-D:-D;-)

dasse nia nix gsogg hosch :-D;-):-D:-D;-);-)

madonna bin i heint fertig

ion gonzn tog vespaschraubn :puke:

ban a sella px

a niadis toal wosse ungreifsch isch a fehlkonstruktion

schrecklich :puke:

i will endlich wido amol lambrettaschaubn :-D

echt

matthias wos seinen des wella modfikationen???

bei der kulu

i bau iaz wido di orginale fedo ein n

odo war sischt nou eppas zi tian????

obwohl mein bruido baut iaz wido af orginalzylinda um

weil gimiatlicha isch :plemplem: :plemplem:

der isch jo geil drau :-D

sebn reichat a 1 schaibnkupplung jo a :-D

ps kannasch mir net megn den loga amol frogn???

Geschrieben

wegnen loger miaset i holt extra boazn einifohrn und mir sein leider ollaweil ban äpfelklauben (heit hgots holt gregnet).

bo, die feder bring meistens bis auf weaniger hort zu drucken net viel, ausser die mallefeder verdrahnts ban zommdrucken (muas mon schauegen).

schunsch konsch ban primärinnenkorb ( :-D;-) ) die loschen de is augean begrenzen bissl oifeilen, druckpilz bissl modifizieren und bremshebel, dasse mehr weg hosch. wenn des oanmol tuasch, miaset af den motor jede 4 scheiben af onhieb trennen.

hellrosa?? i hon an polini! sel isch a männerzylinder net lei so a malossi... :-D:-D

primavera hon i no original (ok, ausloss bissl vergreasert, ober lei gonz weanig). dio, de hur hot sicher ba die 2,5mm QK!! zem isch mrs zu bled mitn schmirgelpapier ummerzufeglen...

vielleicht probier i iaz amol in polinikopf.

durch dr auslossbeorbeitung ziag sie iaz mit dr dritten bis fost 80, lei durch dr kontaktzündung heb sie bol on oben stottern... ober eh gleich bol kimp eh dr polini eini, getreu mein nuin motto aussen original innen... woas koaner genau ;-)

Geschrieben (bearbeitet)

nana sebn loss lei i hon gidenkt in koltorn isch a a sella piaggiohiasl?

wo holasch du de in buazn???

bei der retifica

pu i glab i gea wido zi lign

huarn malibo orange

konsch et saufn a sella walischa bocksuppe

Bearbeitet von Werner Amort
Geschrieben
feiri und deine pv, geat sie bol?? :-D

i gea heint nor in block vonanonder tian. bin geschtern extra schun um holbe 1 huamgongen :-D

achjo woas jemand wou die zylis hiengeschikt wearn wenn man sie auf übermoß ausschleifen lot?

Geschrieben

jo wia hoast denn dei firma richtig? internettseite, adresse?

nana lei wenn man an zyli af an bestimten moß schlöeifen lossn mechat oder so.

ajo wenne

i bestetige hiermit dass dr mathi wirklich a primavera hot ;-) . er isch heint bu ins do gwesn und hot sie vourgefiert. isch in wirklich an top zuastond. :-D

und nou epas:

hon heint nomitog mein block auseinondergetoun und siehe da, bun getriebe isch nir futsch, nitamol die selbschgebauten toale. heb also olles.

mir hots primärloger auf der kurbelwelle zerleg. und sell a nogelnuies noch ca 45 km. total der kefig auseinondergebrochen und die kugeln sein olle lose.

nechste woche moch i foto weil i die digi cam ollaweil nit hon.

ober wia konn denn souepas passieren?? vieleicht weil i ziemlich wianig öl drinnen kop hon und nor sloger zu hoas gekriag hot??? :-D

Geschrieben

jo, des mitn loger konn i a bestätigsen... hon selber kolfn die welle ausserzukriagn :-D

ps: net amol letz mit dr pv ummerzufohrn. die dritte ziacht zwischen 60 und 70 net schlecht und die 4. holt zwischen 80 und wia weit sie kimp (meist 85-90) olm vespatacho, also a welt tiafer :-D

Geschrieben (bearbeitet)

wors a skf??

bei ins beim piaggolodn gibs leimo sella schwule koyo vietnamesnlogo

bei mein bruido isch des iaz schun wido hin

und mir hobns earscht vor 3 munat ausgitauscht

iaz net so wias bei dir obo es rofflt holt

graffl

und wors schun a c4 (sell gib is spiel un)

wenn c4 net dobei steat nochaisch net für so hohe drehzohln ausgileg

i hon bei meiner lammy a koa c4 drinnen

sondon gor lei a gschlossn wo i diodichtungen ausagrissn hon

es wor holt af an somsta vormitto nix ondos auzidotreibn

odo

und sell denk i mir des hot a stoandl odo a splittole okriag

hein hon i amol in kolbn fan tratta ungschug und a komische verformung gsegn

ginaua gschaug und siehe da

do kolbn isch beim kopf ungstuasn

a wundo dass der übohaup gongen isch so long und a ruhig :-D :plemplem:

also tausche pinasco kopf gegen dr kopf

eppas ondos

hon am somsta a plakat gsegn

war des nichts???

http://www.hillclimbers.bz.it

i wear inne fohrn

worscheinlich mit do lammi

obo net mittian ;-)

war a gelegnheit ins af a bierl zi treffn so nommitog ausi und afnocht wido gimiatlich hoamgasn

übon pensa joch war von mir aus net weit

und für an latschna in der heintign zeit a zu schoffn :-D

http://www.viamichelin.com/viamichelin/deu...ItineraryType=1

und feiri madei iaz hosch du oanmol de karre gsegn und hosch koa digitalkamera

tz tz tz

i glab jo olm nou an a koltra und latschna voschwörung

der karre gibs gor net :-D;-):-D

muisis losn i hon olm nou di zimmra au obn umma heinte von geston

pps i hon heinte an zylinda von a 250a ktm vollcross in do hont kopp :sabber: :sabber: :sabber:

wahnsinn

in di kanäle konsch mit do hond inne fohrn do riesige ausloss hot a valve und zwoa beipässe wosn a mit au und zui gian :love: :love: :love:

:sabber: :sabber:

leido hot de karre an kolbnbruch olleweil mir miasn an kolbn suichn gian sischt war ia stuck gfohrn :love:

Bearbeitet von Werner Amort
Geschrieben

ger du warsch eigntlich a nicht schode mitn feiri mit sarntol zi fohrn :-D

i hon iazan mit a lambretta dl 200 in ocker :love: :love: :love: gikreizt

und a sprint

worn zwoa walsche laut targa und worscheinlich im urlaub do

Geschrieben

sem muasi zearsch mein motor a bissl motzen, weil bei 80+ isch ba miar fertig und auwerts sowieso :-D i brauch lei mea an et3 zylinder, nor hat i olz banond... :-D

wenn ischn des, hon gor nit gschaug... ;-)

Geschrieben (bearbeitet)

80 reicht jo wos hoschen olba vobaut???

sein tats am 11. September 2004

ps suche unbedingt a primaverawelle zur not a pk125

rennwelle odo orginal ols unbiatn

Bearbeitet von Werner Amort
Geschrieben

do bei der Q8 Tankstelle zwischen Kastelbell und Tschars :-D mit an rucksock aufm buggel :-D

hosch du nor a et3 oder lei a normale( :love: ) primavera?

achjo

hat jemand interesse an meiner primavera? tat sie evt. verkafn weil i a ondere kriaget (a bissl a ältere mit die schrägen schriftzüge und SS90 rücklicht :love: )

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    • Wenn Du es Dir einfacher machen willst...Kurbelwelle ins Eisfach über Nacht. Dann kleine Hälfte mit dem Heißluftfön erhitzen und dann zuerst die Welle in die kleine Hälfte einziehen bzw sollte das recht einfach zu managen sein, die Welle in das Lager zu bekommen. Danach kann man die Hälften einfach zusammenbauen.   Für die ganz entspannten Zeitgenossen: https://www.scooter-center.com/de/rollenlager-nu204-ecp-20x47x14mm-verwendet-fuer-kurbelwelle-lichtmaschinenseite-vespa-v50-v90-ss50-ss90-pv125-et3-pk-s-pk-xl-3710002?number=3710002   Das NU204 ist geteilt auf der LiMa Seite. Einfach Lagerring erhitzen und auf die Welle fallen lassen. Kleine Motorhälfte erhitzen und den gekühlten Lagerring reinfallen lassen. Abkühlen lassen und zusammenbauen ohne "hässel" 
    • Kann man so oder so sehen  noch hat die Kurbelwelle keinen Schlag, wenn du versuchst die Kurbelwelle durch zusammenschrauben in die Lager zu bekommen kann das aber passieren.   Die originalen Wellen haben einen Schiebesitz auf beiden Seiten, in der Praxis ist der Sitz auf der Kupplungsseite  aber lockerer daher sollte man die Kurbelwelle eher erst in die Lichtmaschinenseite einsetzen. Was sonst noch gerne zwickt ist das Getriebe, sollte man immer mal drehen damit es sauber zusammen geht.
    • Was für eine schlechte Restauration  https://www.kleinanzeigen.de/s-anzeige/vespa-faro-basso-oder-lampe-unten-/2932018585-306-5616?utm_source=mail&utm_campaign=socialbuttons&utm_medium=social&utm_content=app_ios  
    • Hab bei mir die Bolzen rausgedreht und Linsenkopf mit Bund verbaut, klappt auch super
    • Da einzige, was noch nicht getauscht wurde, ist das Lüfterrad...   Ich kann es aber tatsächlich nicht glauben, dass der Simmering kupplungsseitig das auslösen kann... 
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