Zum Inhalt springen
  • Das GSF wandelt Links in Affiliate Links um, um ggf. eine Provision erhalten zu können. Gerne nutzen bitte, danke! Mehr Infos, wie ihr das GSF unterstützen könnt, findet ihr im GSF Support Topic.

Grüße an alle Südtiroler

Werner Amort

Empfohlene Beiträge

ocha

beileit

hosch du übohaup nou an orginalmotor?

de in boazn seini ziehmlich hoagl do

wia ischsen passiert?

und warum glei boazn?

bei ins im dorf hot jedo von de stifte an down an forward, silent odo vsp drau

do schreit koa hahnl

und beim earschtn mol gibs maximal zomschiss odo verwarnung

servus leute

gestern hobm mir die carf holbwegs gfilzt.

zearsch bini ogschoubm und nor sein sie 10min speitr bu mir vour dr haustir kemen :grr: .

und des olles um 1 die nocht!!

iatz isch fir 30 tog nix mear mit dr tropl und zun collaudo muas i a bozen oi.... und multa isch a ordentlich :uargh:  :uargh:  :uargh:  :uargh:  :uargh:

sella letn

wianigschtens honn i iatz fir mein malossi zeit :-D

<{POST_SNAPBACK}>

hell tuat mor load fir di :-D

de scheiss carpf, woher hobnen de gwisst wou du wonsch, sein sie dor noch oder kennen de die??

i glab de kennen di...

wor ba mir a amol so, grod fa wean kemmen, glei af dr troppl aui und amol ummerziachn (zem mitn 100 no).

stross aui stean sie zem mittlt af dr stross. hon erster gmoant isch lei a typ der ibr dr stross geat, nor hon i ersch gsegn dass a karpf wor. noch dem i mi entschieden hon ob i rechts oder links verbei vor bin i ogschobm.

5 tog drau sein sie vor meiner haustier gstondn. ban mittogessn. ob i moan dass sie mi net kennen...de kullioni.

obr net viel passiert. 65 ? strof wegn überhöhter geschwindigkeit und mit dr ori. troppl afn presidium oi...

iaz hoisch jo in fihrerschein amol zun fohrn, und seggo, moch amol den malle startklar, dass des no eppes wert huier... :-D

mein beinleid :-D

servus leitlen

@feiri

mein beileid, echt scheisse :-D . Mein letzer bruader hot gestern a schmerzhofte erfohrungen mit die ******* bulln gmocht, sauber gsoult hobm sin...

wor uander zufällig a kluaner dicker mit schworze hoor? soll a ziemlich antrischer bursch sein :puke:

ober erzeil mol die gonze storia :-D

i hon grot 80km gmocht um sichozigian dass bis zin lago cembra heb di dl

:love:

sehr geil

de laft oanfoch perfekt :love: :love:

af longen gerodn zoag is tacho 108

durch dörfo fohrsch im 4tn stondgas 40, donn ohne scholtn gas auf und weiter :love:

am berg laftse a ziemlich guat :love: :love:

des olle natürlich bei orginallautstörke :love: :love: :love: :love: :love:

koa scheiß iaz :love:

untowegs o oanmol aukholtn gwordn :-D

i mit 80 inna dorf inne :-D

naja dorf war earscht noch 1 km kemmen lei is 50a schild wor holt schun :-D

i schun schlimmschte befürchtungen im kopf

donn ah una vespa d´epoca

che bella ;-)

libretto etc

ma specchietto dove hai, ah qui sotto

ok

prüfende runde ums bike

tutto in ordine

don nou awian ibon valore und consumo gratscht und weitagfohrn

es gib jo nix üba a sellan tournmotto

:-D zeccane, hon morgen nou schriftlich Englisch, Finanzwissensch. und Rechtskunde und nor in negstn manta mündlich :-D

ober so rosig schaugs muani nit aus ;-)( , bwl isch sauber in die hose gongen, ober wos solls. :-D

miar miasn ingach gian die TS ban sepp houln, sischt kriag i si ingach nimmer...

@ all jo i fohr (dereit) nu scooter obr ollm nu bessr als gor nicht..... und niamend isch perfekt dr oane lost tecno in ondrn gean die kolbnring olm flöten dr ondr bourt vergaser auf :-D usw... in dein sinne :-D

@ feiri du i hat an fiffi fir dir gfuntn konnschn lei houln keman i schenk drn....

Zem liabor an Bus als an Käfer. Zem kannsch nor Deine TS dermit transchportiern.

Der Nochtoal ban an Bus: jeder Tepp schtellt Di un, eppes ummerzufiehrn, obr sell leg sich schun mit der Zeit.

Wos mi ban Käfer oanfoch oschreckt, isch daß er koane Leischtung und koa Nutzn hot. OK er schaug gonz nett aus, obr sell isch nor a bol ollz.

Puttega, bin heint wieder mol mitn Auto zir Orbet gfohrn und i wer narrisch. Bis die Klima orndlich oargekialt hot, bin i unkemmen und derweil schwitz i mir in Orsch eweck, panguggu!

Bier konnsch a koanz trinkn, weil sel schwitsch schun wieder aussi, bevour's in Bauch untn hosch, obr sell isch jo glaich. Von mir aus mogs lai weiter schian worm blaibm, fi wos homor denn de Trappelen, wenn nit zun Ummerguuzn ba schian Wetter?

Servus

Topper, der in Biro mit Klima sitzt :-D

servus

also mit porschemotor isch eigentlich der TYP 4 motor ausm porsche 914 oder VW T2 gmuant, der ober a nit zu 100% genau innipasst.

i stea schun eher auf 1914ccm Typ 1 motoren mit 40 doppelweber :-D und locker über 100 cavalli (bei guat 700kg :-D )

I glab in semm hot a Bekonnter von mir gekaft.

Isch weiß mit an riesen-mega-Schiebedoch. Der isch in Völlan oubm ban Unterholzner Auto gschtondn.

Der sell gibm glab i nimmer her. Isch obr a schun a bissl faul hinter die Tiern und oubm in der Rinndl von Schiebedoch. Konn men obr schun richtn.

I war holt olm firn Bus, weil i jo selber foscht an kloanen hon :-D