Zum Inhalt springen
  • Das GSF wandelt Links in Affiliate Links um, um ggf. eine Provision erhalten zu können. Gerne nutzen bitte, danke! Mehr Infos, wie ihr das GSF unterstützen könnt, findet ihr im GSF Support Topic.

Empfohlene Beiträge

Geschrieben

@ Wenne .....Jojo a Firma muaß man holt hoben....gewiise leit kafen sich x Lambrettas und dr normalsterbliche Pöbel muaß scheugen wia er sich an normale pv drkaft :-D

@ all Heint geaz nu af die wießen....am manta gibts nor amol statusbericht.... :-D:-D

Geschrieben
hon i mi a schun gfrogg...

leute wos isch

gibs nix neues aus der SF_Ecke?

kansch du jo a eppas dorzeiln werner, als ob du schlofn tasch in gonzn tog :wasntme:

Geschrieben

Meine Smallframe-Gschicht isch recht kurz:

bin ollewail derbei, mein V50 Elestart Motour zomzubaun.

Ban zwoatn Gong isch a Zohn ogebrochn gwesn und i hon mir in Imola a nuis Getriebe derfir ghoult.

Nor hon i nou es Kickstarterritzl gwechslt, weil i trotz E-Start decht gonz gern a Meglichkeit hon, später a mol an Kicker zuizuschraufn. Deswegn hon i intern schun ollz fourbereitet.

Iaz muaß i la nou Bonkloger und Simmerring austauschn, nor isch fertig. Nuin Original-V50-Zylinder hon i a in Imola gekaft um 15 Öre :-D

Eppes onders; i suachet schun long ollewail sou eppes:

post-1117-1129292508.jpg

I woaß, dass es schwul ausschaug, obr i hatt des gern fir a Weiber-Veschpa.

Also, wenn iament des ummerliegn hot. Bittschian melden.

Geschrieben

servus mahlzeit!! :-D

(jo i leb a nou)...

die elestart hot kuan kicker original kop, i schätz mol dass nor a kuan loch fürn kicker sein wert (bei a elestart pk z.b. isches a nit vorhanden)

@topper

muas ollaweil no scheiss äpfelklaubn, hon mitn sepp nou nicht ausgmocht. ober des wearmer schun mochen, iatz hobmers seitn märz derwortet, nor kimps iatz wegn 2-3 tog a nimmer draufoun, oder?

hosch du die ele suscht schun bagong? :-D

Geschrieben

Schorfes Plakat, Werner!!!

Kannt foscht mei Rally sein, lai glänzt die sell nit asou :-D

Wegn Elestart:

I glab' de hobm oanfoch an Verschluss-Pfropfn in den Loch fir der Kickstarter-Well drin ghob. Ba meiniger wor do obr schun a Kicker verbaut und a bei de zwoa Blockscholn, de i nou augetriebm hon, isch der Stopsl nimmer drin gwesn.

Af jedn Foll kimmp ba mir amol es Ingraisch inni und in Kicker wer i holt wecklossn.

v50_racin':

Die Elestart hon i zi mein Winterprojekt erklärt und sell wert erscht sou in Dezember-Jänner aussi ungfongen. Iaz richt i zerscht amol in Motour, obr wail i leschte Woch verkialt wor, spor i mir des Schraubm erscht amol af zem au, bol i wieder gonz fit bin. Suscht hot's mi nor glai wieder ban Krawattl.

Servus

Topper

P.S. Schiane Bilder, Werner!!!

Geschrieben

Ach de Lambrettn... :wasntme:

Zem muaß i wirklich Muße derzua hobm und die Elestart hatt i holt gern firn nägschtn Summer. Vielleicht nimmp sie die Frau zun Orbetn-Fohrn, vielleicht a nit. Mol schaugn.

Außerdem isch die Lambretta fir mi sicher wieder a Longzeitprojekt wia meine SS. Zem brauch i sicher zwoa Johr bis sie fertig isch. Nor muaß i sie jo nou ban FMI inschreibm und a technisches Datenblattl fir n Collaudo kriagn. Den Papierkram will i mir erscht untian, bol i suscht a bissl ba meine Kischtn augraump hon.

Derweil schteat sie mol gonz guat ba mir in dor Grasch...

• 2 Wochen später...
Geschrieben

i glab af an 136er(woas nit genau, weil i ihm nit sou guat kenn, weils fen kolleg kolleg isch :wasntme: ), er hotn obr nou nit oubm, obr i hon i auspuff gsegn wennor gekaft hot :love:

a frog:

isches a problem fir annor et3 a bichl zu kriagn?? desch olm a puff, wisset men a billige et3 und kuan biachl dorbei :uargh:

Geschrieben

Wenn Du die Targa woasch und sie ba dor Obmeldung lai "radiata" gwordn isch, nor konnsch lai a nuie Targa und Biachl unfordern. Muasch nor Boazn oi Collaudo gian und guat isch.

Wenn sie bei der Obmeldung "demolita" drin stian hot, nor hosch a Problem. Zem muasch iber ASI oder FMI an Perito unfordern, der Dir Deine "perfekt restaurierte und originale" Primi onimmp und a technisches Gutochten ausstellt. Mitn sem konnsch nor zun Collaudo und kriagsch nuie Papiere und Targa.

Wenn die Targa nit woasch, nor hosch nou es greaßere Problem, weil men lai mit der Targa pan ACI/PRA die oltn Papiere kriag. Mitn Telaio kriagsches lai iber die Bulln und zem miassesch holt oan kennen...

Isch holt nit gonz asou oanfoch ban ins do...

Geschrieben
Wenn die Targa nit woasch, nor hosch nou es greaßere Problem, weil men lai mit der Targa pan ACI/PRA die oltn Papiere kriag. Mitn Telaio kriagsches lai iber die Bulln und zem miassesch holt oan kennen...

Isch holt nit gonz asou oanfoch ban ins do...

danke.... leidr hot de primi obr kuane targa mear oubm und bulle kenn i a kuan :uargh:

wos ischn sou a normalr preis fir a primi mit biachl??

Geschrieben (bearbeitet)

Sell isch hort sogn.

Je noch Zuaschtond. Minimum isch amol sicher 400-500 Euro fir an oigfacktn Totn mit Spraydouslackierung.

Weil die Primi obr zur Zeit wia z.B. die Rally, die GS usw. af Höhenflug sein, glab' i kaum, daß holbwegs a Maschine fir unter 1000 Euro kriagsch.

Isch zwor traurig, ober wohr.

Ah jo, hon vergessn, daß der v50_racin' nou a Primi hot, de er magari verkafn tat.

O-Lack mit Patina, nou mit Gußrückliacht, 2-Kanal, Kontaktzündung usw...

Fir die sell muasch holt nor schun erheblich iber die 1000 Euro aikraxlen.

Bearbeitet von topperharley
Geschrieben

servus

jo, der v50_racin` hot a primavera. ober zem isch holt mit 1000 euros nix zu mochen. Preise sein echt prutal ongstiegen für die PV in die letzten 2 johr :uargh:

iber deutschland wurs onmelden schun irgendwia gian, isch holt a olm mit kosten verbunden, und wenn sie bei ins do amol demolita isch, nor gibts sem a probleme, da sie jo schon offiziell verschrottet gworden isch :-D

@topper

um 400-500 euros kriagsch ober lei a extrem derhenge primavera, der vonti af eppan hot kuane mear unter 1000 euros, und die sem sein nit 1a spitzenklasse banond

Geschrieben
zun foll tel fa den komischn typ mit dr blauen pv isch 3358185581

Des isch jo die Nummer von Bauer Chrischtian.

Der sell hot ollewail mol wieder eppes ummerschtian, obr die PV sain a ban ihm tuirer gworn.

Es isch holt amol asou, daß grod mol jeder a PV will und die Morktpreise gian holt mit der Nochfroge...

Geschrieben

Jo, sell hosch recht :-D

Isch a in leschter Zeit mitn Preis von die Veschpm a bissl aigongen. Wia holt olle ondern a... :grr:

Wos soll's, suscht hatt men holt gach decht zuviel von den Schmorrn ummerstian.

Ah jo, wenn grod der Werner mitlest:

Der Bauer hot zwoa Lambrettn ummerschtian. Sain 2. Serie, souviel i verschtea. Mehr woaß i nit.

Servus

Topper