Zum Inhalt springen

8th PARIS SCOOTER SHOW - 29/30/31 OCTOBER 2004


Empfohlene Beiträge

:-DALL GERMANS SCOOTERISTS ARE WELCOMED AT OUR EVENT IN PARIS ... FEEL FREE TO EMAIL ME [email protected] IF YOU WANT TO DISPLAY YOUR(s) SCOOTER(s), BOOK A STALL, or else ...

- 30 OCTOBER 2004 : 8TH VULCAN SC SUPPORT PARTY.

In Conjunction with 8th PARIS SCOOTER SHOW. The Only Scooterist Niter in Paris is back ... New Venue !!! At "MJC de la Vallée" - 47 Rue Stalingrad - 92370 Chaville (only 5 minutes walk from the PARIS SCOOTER SHOW "Atrium"+Campanile Hotel). French & UK Dj's spinning all the usual classic sounds plus Live Band (tba) ! Special Bar, Video DJ, etc. If you were there in 2003 & get pissed, you've enjoyed it ! From 22h till late (entry 10 Euros / Venue capacity limited to 400 persons so come early ... Live Band at 23h !). Plus "Weekend Warm-Up" meeting on Friday 29 October in a typical pub (see infolines).

Infoline : +33(0)1.39.20.92.63/+33(0)6.20.50.03.41 or email us at [email protected]or http://www.vulcansc.fr.st

- 31 OCTOBER 2004 : 8th PARIS SCOOTER SHOW

organised by VULCAN SCOOTER SECTE FRANCE & RGC at "L'Atrium" in Chaville - Avenue Roger Salengro (5mn from Paris Porte de Saint-Cloud Peripherique). From 10h till 18h (5 Euros) - The biggest indoor custom show on 1000sqm dedicated to Italian scooters organized by scooterists for scooterists is back ! Many categories from Classics to Full Blown Customs (20 Award Trophies) ! Many gift to win given by our usual sponsors. Many French & European Trade Stalls (UK, France, Germany, Belgium, Italy, etc). Tattoo Studio, Video Screening, Avant-Première "Merinda" (a short film on british street subcultures sponsored by Three-Stroke Productions) plus "Two Stroke America" (an indept film done during Daytona USA 2003 Scooter Rally) & Photo exhibition/shooting. +1000 persons attending in 2003 ... Don't miss it ! Monday 1st November is bank holiday ... so no excuse to stay at home ! "Scooter Only" Parking available plus All day Bar/Restaurant.

Infoline (stall booking/displaying a scooter/list of hotels) : +33(0)1.39.20.92.63/+33(0)6.20.50.03.41 or email us at [email protected]or http://www.vulcansc.fr.st

8th_ssc1.gif

8th_ssc2.gif

8th_ssc3.gif

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

IF YOU NEED TO FIND A MAP TO GO TO CHAVILLE (where are held the "8th VULCAN SC SUPPORT PARTY" + "8th PARIS SCOOTER SHOW"), click here :

(on the road from Paris "Peripherique" ... Just Follow signs "Scooter")

http://www.multimap.com/map/browse.cgi?lat...le=10000&icon=x

VULCAN SUPPORT PARTY and PARIS SCOOTER SHOW are 5mn walk from each other ... and 5mn from HOTEL CAMPANILE where most of British/German Scooterists ar going :

HOTEL CAMPANILE CHAVILLE

885 AVENUE ROGER SALENGRO - 92370 CHAVILLE

tel : +33(0)1.47.50.63.00 / +33(0)1.47.09.39.41

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

  • 2 Wochen später...
Ist das amtlich, klär mich mal auf von wann bis wann und wie?

Lieferwagen-Rollerkonstellation oder wie ??? :-D

sag nicht so schlimme sachen wie lieferwagen!!! das is bei der berlin-aktion schon ein schuss in den ofen gewesen :-D( wenn, dann mitm auto.

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

:-D:-D;-):-D

LIVE BAND on SATURDAY 30 OCTOBER

AT OUR 8th VULCAN SC SUPPORT PARTY :

"SHEETAH & THE WEISSMULLER"

(the place where is held the party is 5mn walk from the Paris Scooter Show "Atrium" & Hotel Campanile (885 AVENUE ROGER SALENGRO - 92370 CHAVILLE - tel : +33(0)1.47.50.63.00)

logo.gif

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

  • 2 Wochen später...

;-)FANCY HAVING A COOL WEEKEND IN THE CITY OF LIGHTS ... FULL OF COOL SCOOTERISTS SOUNDS, NICE SCOOTERS, AND LOTS OF BEER ... ?

:-DFRIDAY 29th WARM-UP MEETING !

:-DSATURDAY 30th 8th VULCAN SC SUPPORT PARTY !

:love: SUNDAY 31th 8th PARIS SCOOTER SHOW !

SEE ALL DETAILS ABOVE ....

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

  • 2 Wochen später...

A Good Bunch of German Scooterists were at our 8th PARIS SCOOTER SHOW ... including Champ (Soulflat), Kalle & girlfriend (Morlocks SG), André "VespaBurner"("Best Street Racer") ...

A FEW PHOTOS ARE AVAILABLE HERE ...

http://www.pixagogo.com/2293045125

http://www.pixagogo.com/NorthernSoulSC

http://mapage.noos.fr/alexisbaudinot/album001/page1.htm

http://www.legru.net/chaville/

http://www.70s.ch/Vespa/sor/2004/paris/index.html

Paris2002img87kl.jpg

Bonjour bon amies,

scooter deranges  :-D( , nuos venons per holidaytouristautobus  :-D   :grins: ,

nous sommes heureux de vus revoir  :-D ,

a` tantot,

Wee  :grins: + Kalle ;-)   de Berlin

<{POST_SNAPBACK}>

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

  • 4 Wochen später...
  • 10 Jahre später...

Erstelle ein Benutzerkonto oder melde Dich an, um zu kommentieren

Du musst ein Benutzerkonto haben, um einen Kommentar verfassen zu können

Benutzerkonto erstellen

Neues Benutzerkonto für unsere Community erstellen. Es ist einfach!

Neues Benutzerkonto erstellen

Anmelden

Du hast bereits ein Benutzerkonto? Melde Dich hier an.

Jetzt anmelden
  • Wer ist Online   0 Benutzer

    • Keine registrierten Benutzer online.


  • Beiträge

    • Jeder soll sein pro & kontra kundtun, alles wird durchdeklariert und sachlich diskutiert und bitte daran halten.   Zum Thema selbst, zu den GASGAS Zylis selbst, einzig wo ich bissi Bedenken habe ist folgendes. Da ja beim Crosser die Auslasssteuerung über nen Fliehkraftmotor wirklich im Sekundenbruchteil öffnet und über Federkraft genauso schnell schliesst, bezweifle ich ob der Servomotor vom YPVS Modell das genau so schnell kann.   Ich kenne das Yamaha System auch sehr genau, da ist das doch ein behäbiges öffnen und schliessen der Powervalv!  Da die senkrecht stehenden Walzen am GASGAS Zyli die Hilfsauslässe verschliessen und offen halten in halb offener Stellung sich eher negativ auf den Motorlauf auswirken.   Meine Top- Motoren waren im Auslasssystem so umgebaut, das die Hilfsauslässe "immer" offen waren und nur die Hauptklappe im Hauptauslass arbeitete.   Folgender Grund, im Hilfsauslass steht ne gewisse Altgassäule, beim öffnen der Walze drückt der Rückstau diese Altgassäule erstmal zurück in den Zyli und verhunzt das Gemisch.
    • Das schaut nicht gut aus! Pass auf das du die Kickstarterwelle nicht so durch das Gehäuse drückst. Lieber zuvor absägen weil ist ja eh Schrott.  Deine Frage zuvor, was den 180er Zylinder angeht würde ich dir raten diesen, wenn du den hast zum Powerracer zu geben. Der Helmut wird den genau vermessen und wenn nötig entsprechend bearbeiten und du bist auf der sicheren Seite!  Bitte auch zu beachten, dass der 180er Kolben ein Kobo Lager braucht, was die 160er Kurbelwelle eben nicht hat...
    • Hab mir jetzt mal einen VHSH30 zum testen bestellt - wo kommt man da ca. Bedüsungsmäßig an / bzw. welche Nadeln/Mischrohre soll ich mir besorgen? 170er gesteckt / Nitro160...  Danke!
    • Als alter Schmalrahmenfahrer kannte ich das in der Vehemenz halt nicht...
×
×
  • Neu erstellen...

Wichtige Information