Zum Inhalt springen
  • Das GSF wandelt Links in Affiliate Links um, um ggf. eine Provision erhalten zu können. Gerne nutzen bitte, danke! Mehr Infos, wie ihr das GSF unterstützen könnt, findet ihr im GSF Support Topic.

AFSC - EASTER CHARITY RIDE OUT - 08 APRIL 06

urte

Empfohlene Beiträge

AFSC(G) Charity Easter Egg Ride Out

Saturday 08 April 2006 - MEHR INFO KOMMT IN DIE NACHSTE TAGE

Check out the link for information. Scooterist wanted to take part in this event. There will be a ride out to present a cheque of funds raised to a lad at Bosenholz (Nr Paderborn)who had a bad crash back last year and is now quite disabled and requires a special bed so he can be looked after at home. This will take place PM on Saturday 08 April, meet up at Dempsey Barracks in Sennelager or the meeting points along the way, more info to follow.

That evening all to go to Limericks Irish Pub in Padeborn for a few beers & some great sounds supplied by their DJ. Accommodation can be arranged and there is also English Breakfast on the Sunday in Sennelager. Any scooterist who wish to come down on the friday for a few beers let us know as this is no problem at all and breakfast can be sorted

[email protected] Drop us an e mail if interested.

AFSC Germany easter ride out plan

Egg2.JPG

Nach einem Telefonat mit der Veranstaltungsleitung möchte ich nochmal ausdrücklich darauf hinweisen:

Es ist jeder angesprochen und herzlich eingeladen zu erscheinen, Rollerfahrer sollte man natürlich schon sein denn sonst ist ein Scooter Ride Out ja eher sinnlos.

Das Geld kommt übrigens einem Bedürftigen zugute, der es auch wirklich nötig hat.

Abends gibts dann in einem lokalen Pub mit der ganzen Chose schön ein paar Vasen (Soul/Ska/...DJ vor Ort) vom Fass und Sonntag morgen wird dann in einer echten englischen Kaserne, in einer echten englischen Messe mit echten englischen Kochsoldaten, echtes Full Englisch Breakfast gereicht. Härtefällen wird nach vorheriger Absprache mit [email protected] auch eine Unterkunft gestellt.

Also ich bin gespannt freu mich drauf, da ich schon seit meiner ersten Scootering Anfang der 90 darüber am rätseln bin, was die Engländer immer wieder zu dieser Spendenbereitschaft in Verbindung mit der Scooteristen-Szene bewegt.

Vielen Dank und see you soon

Rosi :-D

Its is now 100% confirmed there will be english breakfast available on the sunday morning, also the evening do on saturday 8th will be held in Paderborn town centre at limericks. If enough people are up for it there will also be a function on the friday night but we need to know numbers so come on people say you are going to attend. They will also be a free charity patch for this event shown on the first posting

Glad to see some one else can make it, come on all you scooterists support a good cause and help us raise the profile of scootering in NRW & Germany. On the day there will be people from the local papers & also the en :-D glish sixth sense so roll up

• 2 Wochen später...

Einige Bilder und etwas Bericht im "Gruss an den Süden" Topic!

Ganz grosse Klasse, eine spitzen Veranstaltung - sowas sollten, ach was: müssen wir wieder machen!!

Grüsse an den AFSC, die Cloud9, den VC Lippstadt und alle die noch mitgefahren sind!!

:-D