Zum Inhalt springen
  • Das GSF wandelt Links in Affiliate Links um, um ggf. eine Provision erhalten zu können. Gerne nutzen bitte, danke! Mehr Infos, wie ihr das GSF unterstützen könnt, findet ihr im GSF Support Topic.

need help from someone in bottrop

raff32

Empfohlene Beiträge

Hi folks,

I am in a bit of a bind, I recently bought something (a malossi kit) from a guy in bottrop but he is refusing to send it to me (in australia). Does anyone have any idea what I can do to try and get him to send the item that I paid almost 160 euros for?

If there is anyone in the bottrop area that can help me out, I would really appreciate it.

Cheers

Hi,

i have the same problem with this guy: i bought some of his offers on ebay. Another member of the GSF has also problems with him. I wrote him an email and told him that he has a last chance to send these parts to me, otherwise he will get mail from my advocate.

und ich bin sicher es ist kein missverständnis.. hab mit dem wahrscheinlich gleichen verkäufer das gleiche problem und werde nicht mehr lange zögern da mal vorbeizuschauen, wenn ihr wollt nehm ich euch euer zeug gleich mit :-D

hab vorgestern mit seiner mama telefoniert und da mal ordentlich dampf gemacht, also vor ner anzeige schreck ich nicht zurück wenn das paket in der nächsten woche nicht ankommt!!

ich denke da würden einige mitmachen, wa? :-D

MfG David