Zum Inhalt springen
  • Das GSF wandelt Links in Affiliate Links um, um ggf. eine Provision erhalten zu können. Gerne nutzen bitte, danke! Mehr Infos, wie ihr das GSF unterstützen könnt, findet ihr im GSF Support Topic.

Oskar-Turbopascal grüßt die Welt

Dirk Diggler

Empfohlene Beiträge

• Antworten 6,3Tsd
  • Erstellt
  • Letzte Antwort

Top-Benutzer in diesem Thema

Top-Benutzer in diesem Thema

Veröffentlichte Bilder

Irgendwie habe ich zur Zeit Probleme, mich selber zu bändigen. Ich bin Tiger und Dompteur in einem und habe mir soeben den Kopf abgebissen, als ich durch einen brennenden Reifen springen wollte, den ich mir selber gehalten habe. Dumm ist nur, dass ich jetzt die Nummer mit dem "Kopf in den Rachen stecken" erst mal verschieben muss.

Bearbeitet von Dirk Diggler

Jemand am WE auf dem Roller gesessen? Drehzahl, Top-Speed, Erektion?

nicht nur am we...eigentlich jeden tag.. :-D

bei mir gibts kein anrolleren..auch kein abrolleren..ganzjahresrollern ist in LB angesagt! :-D

@uda:...braune wucht?

@bootmännle:herzlich willkommen..und danke für die sonne mitbringen! :-D

cu

tom

Gundel, don't run and drink! But also don't run and drink also no appleschorle. The friendly turkish withcitizen with migrationbackground has also anti-alcoholic drinks in his tummystore on each Wednesday! :-D

But remember you! The Bartender isn´t from Turkey, he´s from the wildes Kurdistan.

Digglinger! Why have you made you me nothing you nothing out of the dust, out there at the spring-festival?

My dear mister siningclub! :-D

But remember you! The Bartender isn´t from Turkey, he´s from the wildes Kurdistan.

Oh yes, you're right. By the way, this reminds me of a book of my unbelievable huge Karl May collection: "Through the wild Kurdistan". When Kara ben Nemsi and is little friend Hadschi Halef Omar and the two other guys Osko and Omar went to Amadije to free the son of the Sheik of the Haddehin, who was there in jail. And when they went to the devel-prayers.........................

Digglinger! Why have you made you me nothing you nothing out of the dust, out there at the spring-festival?

My dear mister siningclub! :-D

Yes yes. It was a short moment when the need of a little chairgang became bigger and bigger. So I chattered away like a sweety little icebird in the grey and rainy sky and reached my castle after a long Odysee, brecaue my head was a little bit thick because of having 3,5 Mass inside. In my bathroom I had a great session. Afterwards I felt a little bit tired and layed down on my comfortable couch. There I slept like a sevensleeper and let God be a good man..............

Life is not a candystick!*

*Anmerk.: "Schlotzer"

Bearbeitet von Dirk Diggler